חדש בשוונג: ביטוח חד יומי לתחרויות ריצה ושחייה

שירות חדש יאפשר לכם להיות מבוטחים במהלך אירועי ריצה ושחייה בעלות סמלית ורק לשעות התחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עם יד על הלב: כמה מחשבה אתם מקדישים למחשבה על השאלה מה יקרה אם תיפצעו במהלך תחרות? בואו נודה על האמת: רובנו מתנהלים במוד של  "לי זה לא יקרה", מה גם שכאנשים העוסקים בספורט סיבולת ונמצאים בכושר מעולה אנחנו לא נוטים לחשוב על התסריטים הפסימיים יותר.


מה יקרה אם תיפצעו בזמן התחרות? צילום: Thinkstock
 
הגנה ביטוחית בסיסית ללא צורך בהצהרת בריאות
אך פציעות כאלה ואחרות קורות במהלך תחרויות, ולעיתים מדובר בפציעות חמורות, נכות ואף מוות. גם אם אתם מתאמנים כמו שצריך, במשך שנים, אתם חשופים לסיכונים במהלך מאמץ אינטנסיבי של תחרויות, לא כל שכן כשמדובר במי שרק נכנס לתחום והתחיל להתחרות מבלי ליצור לעצמו בסיס מספיק רחב. 
 
"כיום בענף הביטוח הפרטי, כאשר אדם מבקש להתקבל לביטוח הוא עובר תהליך של חיתום , כפי שבביטוח רכב אדם שמבקש לערוך פוליסה צריך למסור פרטים לגבי התביעות שלו בשלושת השנים האחרונות , את מפרט מערכת המיגון שלו ברכב וכו'", אומר מיקי פז, מנכל חברת "בריאות ישיר", המתמחה בביטוחי חיים ובריאות. "כך גם כאשר כל אחד מאיתנו מבקש להתקבל לביטוח חיים, ריסק, בריאות , תאונות אישיות וכו', עלינו להשיב לשאלות ולחתום על הצהרת הבריאות".

"כאשר אנחנו עוסקים בספורט כאמצעי לשמירה על אורח חיים בריא, אנחנו חשופים, בין היתר, לסיכון של תאונות שלא אחת אנחנו מתבשרים עליהם, לצערנו. חברת שוונג עוסקת בתחום ארגון אירועי ספורט מזה שנים רבות ויחד עם כלל חברה לביטוח, לאחר מאמץ ניכר, הצלחנו לפתח מוצר ביטוחי אחיד שכל משתתף ומשתתפת בתחרות ריצה ושחייה יוכל ליהנות מהגנה ביטוחית בסיסית ללא צורך בהצהרת בריאות".
 
מדובר בביטוח חד יומי לתחרות אחת. הביטוח מכסה אתכם החל מרגע הזינוק ועד לרגע הסיום. הביטוח החדש מאפשר לכל ספורטאי לרכוש ביטוח ליום האירוע בלבד, בעלות סמלית של 10 שקלים. 
 
הביטוח מכסה  מקרים של מוות מתאונה ,נכות מתאונה ופיצוי יומי בגין אשפוז בבית חולים כתוצאה מתאונה.
 
את הביטוח ניתן לרכוש באופן קל ופשוט כחלק מהליך ההרשמה לתחרות באתר שוונג. 
 

רכישה פשוטה כחלק מתהליך ההרשמה לאירוע
 
חשוב להדגיש כי לכל אדם עומדת האפשרות לבדוק את הכיסוי הביטוחי שלו, בלי קשר לביטוח בחד יומי. בדיוק כפי שאנחנו מקפידים לבדוק את לחץ האוויר בגלגלי האופנים לפני רכיבה ואת תקינות הציוד שלנו, חשוב לבדוק את הביטוח ולוודא שיש לנו ביטוח ייעודי שידע לדאוג לנו במקרה של תאונה תוך כי ועקב העיסוק בספורט.
 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג