הנחה לרוכבי האופניים בתחנת נחשון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

אין כמעט רוכב בארץ שאינו מכיר את תחנת הדלק בצומת נחשון.

רוכבי הכביש, הפוקדים את כבישי המשולש, כבר מזמן אימצו את התחנה כנקודת יציאה, סיום או סתם מפגש וגם רוכבי השטח מבקרים בה לפני או אחרי רכיבת אופניים בכרמי יוסף, פארק בריטניה והאזור כולו.

יוסי מלמן, האיש והקילומטרים, הצליח להגיע להסדר עם גלעד – מנהל התחנה, לפיו רוכבי אופניים יזכו להנחה של 10% מסך הקניות במקום (לא כולל דלק ומוצריו).


דלק זה לא רק דלק

ההנחה תינתן כנגד הצגת תעודת חברות בא.האופניים, א.הטריאתלון ואיילות . ומי שאינו חבר אחד האיגודים, יוכל לקבל שוברי הנחה במקום – התנאי היחידי הוא לבוש הולם, קרי בגדי רכיבה.

ההסדר יחל לפעול בשבת 13.8 וכבר בשבת הקרובה יזכו הרוכבים במדים להנחה המיוחלת.

תחנת הדלק בצומת נחשון, אוהדת ומזמינה לציבור רוכבי האופניים, אם באמצעות שטחי החניה, הסבלנות לרוכבים שנכנסים לתחום המסעדה עם האופניים ואפילו בשלל המוצרים המיועדים לרוכבי אופניים ושלא תמצאו אותם בסניפים אחרים של רשת מנטה, שבבעלות חברת דלק.

כה לחי למלמן ולגלעד וכמובן לכלל רוכבי האופניים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג