המלצה לספורטאים: קוסקוס מלא

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג



חברת "קוסקוס מזון", המתמחה בייצור קוסקוס להכנה קלה ומהירה, מייצרת גם קוסקוס מלא.


הקוסקוס המלא מופק מסולת מחיטה מלאה ומכיל את כל מרכיבי גרעין החיטה: הנבט, המכיל מגנזיום וברזל; האנדוספרם, העוטף את הנבט, מכיל פחמימות וחלבונים; הסובין, העשיר בסיבים, ויטמין B3 , ויטמין B1 , מגנזיום, זרחן ואבץ.
תהליך העיבוד המיוחד וחומר הגלם, שנבחר בקפדנות לייצור הקוסקוס המלא, מיועדים לשמירה על כמות גדולה של סיבים תזונתיים.

הסיבים התזונתיים התורמים לתחושת שובע לאורך זמן והמעודדים את פעילות המעיים – עוזרים בתהליך העיכול, מאטים את ספיגת הסוכר בדם ומסייעים באיזון רמת הכולסטרול בדם.


לדברי הדיאטנית הקלינית שירה סולו, הקוסקוס המלא מומלץ לספורטאים.
לאוכלוסיית הספורטאים דרישות תזונתיות שונות מלאלה שאינם עוסקים בספורט, וזאת בשל תהליכי ההרס והבנייה המתרחשים בגוף בקצב מהיר בעקבות פעילות גופנית מוגברת.
אכילה נכונה מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך האימון ומשפיעה על רמת הביצועים.
תפריט הספורטאי צריך להיות מאוזן ולהכיל את כל רכיבי המזון (פחמימות, חלבונים, שומנים, ויטמינים ומינרלים), כאשר הפחמימות מהוות לפחות 50% מהרכב התפריט היומי, והן מחולקות לארוחות על פני כל היום.

"לאחר אימון ממושך (אימון סיבולת או כוח) מומלץ לאכול ארוחה המכילה חלבונים (בשר, עוף, דגים…) בשילוב עם פחמימות מורכבות (קוסקוס מלא), וזאת על מנת לאפשר חידוש יעיל של מאגרי האנרגיה והגדלת מסת השריר", מוסיפה שירה סולו.


הקוסקוס המלא מופק מסולת מחיטה מלאה ומכיל את כל מרכיבי גרעין החיטה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג