המלצה לטיפול בכאבי ריצה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:גיל בן טובים

&nbsp

דבר המשתף את כול הספורטאים הוא הכאב שנותר לאחר אימון או תחרות קשה. גיל בן טובים, החל לרוץ במקרה ו"התמכר". הוא יצא לריצה מידי יום עד שכבר הגזים וקרע את שריר התאומים, מכשיר חדשני שהשתמש בו החזיר אותו מהר למסלול



לאחר שנים רבות שבהן שיחקתי טניס, הזמין אותי חבר ילדות לרוץ איתו. חשבתי שלא תהיה לי בעיה לרוץ חמישה ק"מ עם אותו חבר, במיוחד שזכרתי שאותו חבר לא ממש טיפוס ספורטיבי, קצת שמנמן, כבד תנועה וחסר קורדינציה במשחקי כדור. קבענו לרוץ בפארק הלאומי בר"ג. לא התרגשתי מהריצה, ידעתי שכל השנים שמרתי על משקל תקין, הקפדתי לשחק טניס לפחות 3 פעמים בשבוע והייתי בטוח שחמישה ק"מ לא ממש יהווה בעיה עבורי.



התחלנו לרוץ. לאחר 2 קילומטרים של בקצב בנוני, הסתכלתי וראיתי לצידי בחור שמנמן, רץ קצת בכבדות, בקושי מזיע, לא מתנשף ואף מגביר את מהירות ריצתו. אולם אני הרגשתי כבר את פעימות הלב שלי עולות במהירות, מאמץ הנשימה שלי עלה והתחלתי ליצור פיגור רציני. הגברתי מהירות והרגשתי ששריר התאומים שלי עומד להיקרע.



הפסקתי את ריצתי לאחר 3 וחצי קילומטרים את הריצה והמשכתי בהליכה עד סוף הריצה. חברי מהילדות הסתכל לעברי בחיוך ושאל אותי מה קרה לי? אני כמובן, התחלתי לתרץ; אכלתי משהו לא טוב לפני הריצה, הילדים לא נתנו לי לשון בלילה, אני קצת מצונן, אבל בלבי הרגשתי שאני פשוט לא בכושר לרוץ.



קבענו לרוץ בעוד שבוע, כמובן שדחיתי בתירוצים שונים את הריצה הבאה והתחלתי באימוני ריצה, על מנת להראות לאותו חבר שאני בכושר. האמת, לא האמנתי, אבל התחלתי לאהוב את הריצה, או במילים אחרות חיידק הריצה חדר לתוכי. התחלתי לרוץ כל יום וכל פעם להגדיל את המרחק וכבר חשבתי שאני בדרך הנכונה לריצת מרתון.



שמח וטוב לב, יצאתי לרוץ שוב, קניתי שעון GARMIN 305, למדתי לתפעל אותו, לפרוק את הנתונים למחשב, לשתף אחרים בחוויית הריצה שלי, ואז הנורא מכל קרה, באחת הריצות קרעתי את שריר התאומים ברגל ימין. אמרתי לעצמי, אני חייב לחזור מהר לריצה. אתם יודעים מה זו התמכרות.



חבר טוב שחווה פציעה דומה, המליץ לי על מכשיר לייזר נמוך עוצמה לשימוש ביתי הנקרא handy cure, המשלב אנרגיית לייזר פועמת (פולסים), אנרגיית אור אינפרא אדום רחבת פס, אנרגיית אור אדום גלוי ושדה מגנטי סטטי.
בעצת אשתי הספורט תרפיסטית שבחנה את נתוני המכשיר ועשתה תחקיר מעמיק עליו, התחלתי להשתמש בו והתוצאות היו מדהימות, תוך מספר ימים חזרתי לרוץ. אשתי, שסבלה שנים מבעיות ברכיים עקב עברה כאלופת ג'ודו לשעבר, גם ניסתה את המכשיר והחלה לרוץ יחד איתי.



במשך השנים עסקתי תמיד בספורט וראיתי הרבה מאוד אנשים שפרשו עקב טניס אלבו, בעיות גב תחתון, בעיות ברכיים, דלקות בכתפיים ובמפרק כף היד. הדבר תמיד הפחיד אותי, וחשוב לדעת, שאם מטפלים נכון בפציעה ומוצאים באמת את המכשיר הרפואי הנכון, ניתן לצמצם את זמן ההתאוששות ולחזור בריא ומהר יותר לפעילות.

&nbsp




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג