היום שאחרי טריאתלון הנשים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מיכל יוסיפון




טריאתלון הנשים בישראל נותן השראה לנשים רבות בחיי החברה הישראלית. מיכל יוסיפון החליטה לשנות את תפיסת חייה אחרי שהשתתפה בטריאתלון הנשים בשנה שעברה. טריאתלון הנשים שהתקיים בשבת גרם לה לכתוב על כך







אתמול במוצאי שבת סיימתי את טריאתלון הנשים השני שלי. שנה שעברה, כשהתחריתי לראשונה בטריאתלון הנשים, הרגשתי שאני נדבקת בחיידק. לא תיארתי לעצמי איזה מהפך האירוע הכל כך מרגש הזה יחולל אצלי. בשנה שחלפה הספקתי לעזוב את ענף הפרסום בו עבדתי בעשור האחרון והפכתי את תחביב שלי למיזם חדש, הקמתי את חברת ZOOZI לנשים בלבד. מאז ומתמיד רציתי להפוך ליזמית, אך פחדתי להעיז, התבצרתי בעמדת היועצת, הפרסומאית שאומרת ללקוח מה כדאי לו לעשות עם המותג שלו.

אחרי הטריאתלון הראשון שלי, הנצו ניצני העצמאות החדשים שלי. כעבור חצי שנה, בינואר 2008 יצאתי לדרך חדשה, דרך לא נודעת, מפחידה ומרגשת כאחד, בדיוק כמו לעמוד בקו הזינוק בתחרות טריאתלון. הקפיצה הזאת למי הים שכל כך מפחידים אותי, כל כך דומה לקפיצה שלי לעולם היזמות. הנחישות, ההתמדה והמשמעת העצמית שתחום הטריאתלון דורש הנם בדיוק מה שיזם צריך כדי לממש את החלום שלו.

בחצי השנה האחרונה עסקתי בחשיבה, כתיבת טיוטות לתכנית עסקית, מחקר, התייעצויות והכל כדי להקים עסק משלי. הרעיונות עברו גלגולים רבים. פגשתי לאורך הדרך אנשים נפלאים ולמדתי שאני יכולה לעשות הכל לבד. דבר נוסף שלמדתי, טריאתלון וטריאתלון נשים בעיקר, הם משל נפלא לחיים ואני יכולה לשאוב מהם המון כוח.

אז מה בעצם הרעיון שעומד מאחורי חברת ZOOZI?

ליצור סביבה ידידותית לנשים המעודדת אימוני ספורט אקטיבי בחוץ. למה לצאת החוצה מחדר הכושר? תאמינו או לא, הגוף שלנו שורף שומן טוב יותר כשמתאמנים בחוץ. תוואי השטח המשתנה, מזג האוויר והטמפרטורה, גורמים לחושים להתחדד ולגוף להגיב טוב יותר. כל אימון הוא חוויה שונה לחלוטין מהאימון הקודם וזה גורם לתחושה של גיוון והנאה גדולים יותר.

רובינו עובדים רוב היום במקומות סגורים ולא נמצאים כמעט בטבע, אימון בטבע מוסיף ממד של אושר לכל יום רגיל. מרגע שיצאתי מחדר הכושר וחוויתי מחדש את העולם, גיליתי שספורט יכול להיות חוויה מהנה, ואינו סתם משימה שחייבים לעשות אלא רוצים ומחכים כדי לעשות אותה שוב.

המוצר הראשון שבחרתי להשיק הוא ZOOZI BOOTCAMP – שיטת אימוני כושר שהכרתי במהלך שהותי בניו יורק. אימוני הכושר של ZOOZI BOOTCAMP משלבים אימון אירובי הכולל ריצה/הליכה מהירה, ואימון כוח הכולל תרגילי חיזוק שונים. מטרתם העיקרית של האימונים היא התנעה של הכושר הגופני עבור מתחילות ועבור המתקדמות – בניית כוח וסבולת. לקבוצות מגיעות נשים בנות 25 ועד 60, שהמשותף ביניהן היא האהבה לספורט outdoor, הרצון להיכנס לכושר ולהתחיל לרוץ, והצורך לשבור את שיגרת האימונים בחדר הכושר.

קבוצות האימון הנן קטנות, עד 10 נשים בקבוצה, מה שמאפשר יחס אישי מצד המאמן ומצד שני תמיכה קבוצתית שיוצרת אווירה כיפית ונעימה. הקבוצה אינה תחרותית ומהר מאד בנות הקבוצה מתגבשות ותומכות אחת בחברתה.

בכל פעם שאני מתאמנת בחברת הבנות שמתאמנות בקבוצות ה – BOOTCAMP, אני משחזרת את חווית טריאתלון הנשים. אני חשה את האווירה התומכת הזאת, את הרגשת הגאווה והעוצמה הגדולה כל כך, שמאשרת כל פעם מחדש את נכונותה של הסיסמה הנפלאה של טריאתלון הנשים "כל אחת מנצחת".

זו הזדמנות להגיד תודה ענקית לסוזי דבוסקין, שבזכותה האירוע הנפלא הזה קורה כל שנה והיא מקור ההשראה שלי ושל נשים רבות סביבי.

קבוצות BOOTCAMP חדשות נפתחות בימים אלו בפארק הירקון ובפארק רעננה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג