ההבדל הדק: נורת' פייס בסדרת ביגוד דקה במיוחד

הקולקציה החדשה העונה לשם Better than naked - דקים יותר, קלים יותר ונושמים יותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הקולקציה החדשה העונה לשם Better than naked – דקים יותר, קלים יותר ונושמים יותר

מאת:מערכת שוונג


ככל שקהילת הרצים הולכת ומתרחבת, כך גם החידושים והפיתוחים. מותג הספורט והטיולים נורת' פייס מציג את קולקציית הביגוד Better Than naked שעוצבה ויוצרה בהשראת אתלטים וספורטאים שמעדיפים לעשות פעילות ספורטיבית עם, אך להרגיש בלי.

בדקנו את החולצה והמכנסיים של הגברים ואכן שמנו לב לשינוי בהרכב הבד, לקלילות המפתיעה ולתחושה הנעימה. את החולצה כמעט ולא מרגישים על הגוף, ועושה הרושם שהפיתוח כאן ירד לרזולוציות דקות במיוחד. הקולקציה מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש לגברים ונשים בעלי בדים דקים במיוחד הנצמדים לגוף ולא מעניקים תחושה שאנו לבושים. הפריטים עשויים בד נושם, מנדף זיעה וקל במיוחד לפעילות ספורטיבית ממושכת.

קולקציית הגברים כוללת: מכנסי טייץ, חולצות ריצה ורכיבה, גופיות, מעילי רוח, כובעי מצחייה, ומכנסיים קצרים במגוון צבעים: כחול, ירוק, שחור, כתום.
טווח מחירים: 150-350 שקל



חולצה קצרה
מנדפת לגברים


קולקציית הנשים כוללת: מכנסי טייץ בשלושה אורכים שונים, גופיות ריצה אווריריות, חולצות מנדפות, מעילי רוח, כובעי מצחייה ועוד במגוון צבעים: טורקיז, לבן, כתום, שחור, אפרסק.
טווח מחירים: 150-350 שקל


גופייה מנדפת קלה לנשים






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג