הגדג'אטים שיעשו לכם את תשס"ט

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:ירון עטר

&nbsp

תקופת החגים היא תקופה תמיד טובה להמתיק את השנה החדשה במכשיר טכנולוגי מתקדם. ירון עטר חיפש את המכשירים המפתים והמתקדמים ביותר שפותחו לאחרונה ובחר את חמשת המנצחים לקהילת הספורטאים בישראל, גם לכם מגיע להרגיש נעים באימון




סימולאטור הרכיבה הממוחשב של חברת Racer Mate

תקופת החגים בעיצומה, ואין תקופה מתאימה יותר לפנק את עצמנו לשנה החדשה במתנה שתלווה אתכם בטיולים, בריצות, ברכיבות הארוכות ובאימונים הקשים. לכבוד השנה החדשה ריכזתי עבורכם רשימת מתנות נחשקת, חלקה תשפר את חווית האימון כמו נגן MP3 עמיד במים, וחלקה תעזור למשתמש לשפר את יכולת הרכיבה שלו או שלה בהמצאות סימולאטור הרכיבה הממוחשב של חברת Racer Mate. אביזרים אחרים ברשימה יעזרו לנו למצוא את דרכינו בניווטי השטח או ינצלו את אור השמש לשם טעינת האביזרים הנוספים שנרכוש. ישנם מכשירים שניתן להשיג כבר בארץ ובמחירים סבירים, מכל מקום שתהיה לכולנו שנה מצוינת.

נווט שטח – Garmin Edge 705

חברת גרמין מהחברות המובילות בעולם בתחום מכשירי הניווט לספורט אתגרי פיתחה את סידרת מכשירי הניווט לאופניים. מכשירים קטנים מותאמים לרכיבה ומספקים מגוון רחב של נתונים לרוכב במהלך הרכיבה ולאחריה על ידי סנכרון עם המחשב הביתי – עם ידכם משגת נווט זה כנסו לאתר של מיכה ניסני על מנת לטעון את מפות ישראל.




Garmin Edge

נגן לספורט אתגרי – Freestyle Audio

נגני חברת Freestyle Audio ידועים באמינותם הגבוהה, ובנויים לעמוד בכל סוג של ספורט אתגרי שהוא. הנגנים מצוידים ב- 2GB זיכרון פנימי שמספיק לטעינת 500 שירים ומקלט רדיו. כל זה עטוף בחליפת מגן של גומי נוקשה שאמור לדאוג שהמוזיקה לא תיעצר גם בחלקים הקשים ביותר של הטיול. הנגן עמיד במים עד 3 מטר ובנוסף הוא גם צף.






סימולאטור רכיבה – Racer Mate

סימולאטור הרכיבה של חברת Racer Mate עושה הרבה מעבר להשאיר אותנו בבית. המערכת מתחברת למחשב האישי שלנו וכוללת מחזיק ממונע בלגלגל האחורי של האופניים, ותוכנת תלת ממד עם אין ספור מסלולים מכל העולם, שהרוכב יכול להתמודד בהם. פונקציה חדשה בערכה היא מדידת עוצמת הדיווש ויעילותו, תכונה המאפשרת לרוכב להגיע למימוש הפוטנציאל המלא של כל דיווש. אפשרות מרשימה נוספת בגרסה החדשה היא הכנסת פקטור ה"דראג" של הרוח בעת הרכיבה – מרשים.

מטען סולארי Solio

הרבה סיבות טובות ומוסריות יש בעד המטען הסולארי המופלא הזה – התחממות עולמית, חסכון בחשמל ועוד. אני בעד הניצול של אור השמש פשוט משום שהיא נמצאת שם לרשותנו. חברת Solio פיתחה את המטען הסולארי הזה המסוגל להטעין כמעט כל נגן או נייד קיים כל זה באמצעות ערכת מתאמי טעינה.






אוזניות אלחוטיות סטריאופוניות לנייד S9 – Motorola

חברת מוטורולה ממשיכה לחדש, דגם הספורט S9
דגם הספורט S9 בנוי בדיוק לדרישות הגבוהות ביותר – עיצוב ארגונומי ואוזניות סיליקון המותאמות לאוזן (מסופקים 3 גדלים להתאמה מושלמת) האוזניות עמידות בזיעה ומים ושומרות על איכות קול מצוינת.

  • משקל – 28 גרם
  • זמן דיבור – 7 שעות
  • זמן מוזיקה – 6 שעות
  • תאימות – כל הניידים בעלי יכולת Bluetooth סטריאופוני – A2DP






&nbsp




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג