גרבים לא חסר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



כמה כסף אנחנו משקיעים בנעליים (ובצדק) שיבלמו, יגנו, יספגו ויראו…. אבל מה עם שכבת המגן בין כף הרגל לסוליה (הפנימית) של הנעל? לדבר הזה קוראים גרב.
זוג גרביים טוב ואיכותי עשוי להציל אותנו מכמה צרות צרורות. יבלות למשל.

חברת WrightSock האמריקאית, מיצרניות הגרביים המובילות בארה"ב, פיתחה מוצר (ומהרה לרשום פטנט). שמו המפתיע – Anti-Blister System ובלשון הקודש "מערכת נגד יבלות" אשר באמצעות שכבה בידוד כפולה מונעת באחריות יבלות ברגלים!

שתי שכבות המונעות חיכוך
כל גרב בנויה משתי שכבות נפרדות זו מזו. אם בגרביים המסורתיות נעה כף הרגל כנגד הגרב הרי שבגרב מהפכנית זו נעות שתי השכבות האחת כנגד השניה. החיכוך נספג בין שתי השכבות וכמעט ואין חיכוך בין כף הרגל לגרב.
חום – תוצר חיכוך, יורד באופן משמעותי כתוצאה מהקטנת החיכוך.
ובנוסף השכבה הפנימית של הגרב עשויה מ-Coolmax אשר באמצעות מנגנון המורכב מ-4 תעלות איוורור תרחיק את הזעה ביעילות מכף הרגל ותמנע היווצרות לחות.
השילוב הקטלני בין חיכוך מוגבר, חום וזיעה גורמים להיווצרות יבלות.
הגרב החדש של WrightSock מונעת אותן בגדול.

בוחן פתע
מעט פחות מחודשים לפני מרתון ונציה (23 ב-אוקטובר) וקבוצת הריצה ("דבש" שמה) החלה להעלות קילומטוראז'. עם 80 ק"מ בשבוע ולקראת ריצת 30 ק"מ ראשונה (מתוך 4 ריצות מעל ה-30) לא הימרתי על גרב "פשוטה" והמרתי אותה בכפולת השכבות של WrightSock. כי אחרי 20 ק"מ ככה, הצעד (שלי בכל אופן) מתחיל להיות כבד וכפות רגלי נחבטות בעוצמה בקרקע. לא קצות האצבעות בלבד (אני לא שי פיפמן) אלא כל הכף מקצה האצבע ועד עקב ככה עם כל הלב. מתכון בטוח להיווצרות יבלות.

ובכן הריצה היתה ארוכה והשרירים כואבים – פה אין כל חדש אבל הפלא ופלא כפות רגלי נותרו בדיוק כפי שנכנסו לנעל (למעט נפיחות אופינית לריצה ארוכה כל כך) ובקיצור בלי כל יבלות.
מי שרץ מרחקים כאלה ואפילו פחות (ואפילו הרבה פחות) יודע כמה נורא לחלוץ נעלים ולראות את מה שכבר הרגשת 10, 15 ק"מ קודם לכן – אותן פיסות עור לבנות, מוגבהות מתחתן בריכת נוזלים קטנה וכואבת. אך לא הפעם. לא היו יבלות בכלל!!! איזו הרגשת אושר נהדרת. אם הכאבים בשרירים והעיפות נסתדר כבר אבל לפחות לא אהיה חסר אונים מול היבלות הנוראיות האלו.

כדאי ושווה
בקיצור ולענין הגרביים החדשים האלה שווים בדיקה מה גם שהן מוצעים עכשיו במחיר מצחיק של 38 ש"ח בלבד. החב' והיבואן כל כך בטוחים באיכות המוצר שהם נותנים אחריות מפני יבלות לגורבי הגרבים ומבטיחים כי ניתן יהיה להחזירם אם לא תהיו מרוצים.
ומנסיון – את חשיבותם של הגרביים תעריכו ביום שלא תגרבו אותם……
להשיג ב-שוונג שופ
.
בקרו באתר wrightSock הישראלי כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג