גם טניסאים רצים

רבים מאיתנו "חוטאים" ועוסקים בענף ספורט חוץ מריצה. לאתלטים שביננו האוהבים את הספורט הלבן - טניס, הנה המלצה לנעלי טניס SPEED TECH של חברת דיאדורה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רבים מאיתנו "חוטאים" ועוסקים בענף ספורט חוץ מריצה. לאתלטים שביננו האוהבים את הספורט הלבן – טניס, הנה המלצה לנעלי טניס SPEED TECH של חברת דיאדורה

מאת:מערכת צרכנות

 

נעלי הטניס של דיאדורה דגם: SPEED TECH

ענף הטניס – מי שמתחיל לעסוק בענף זה "מתמכר" מיד. האקססוריז העיקרי מלבד המחבט בטניס, כמו בריצה, הם הנעליים. מי שעלה פעם על מגרש הטניס מבין שהנעל היא פריט חשוב המגן על הגוף מפני זעזועים קשים הבאים בשל המשטח הקשה הנפוץ בישראל. נזכיר גם את שחיקת הנעל בשל המשטח המחוספס אשר יכול להביא לשחיקה של הנעל עד תום.

חברת דיאדורה, שבתחילת שנות השבעים נכנסה לתחום הטניס החלה לייצר נעלי טניס בעלי איכות חומרים גבוהה, ממליצה על דגם ספיד טק (Diadora Speed Tech) ששוקלות 355 גרם בלבד (במידה 44.5).

מפרט הנעל:

    * התאמה: גזרה המותירה מקום לבהונות בשילוב עם מרחב נוח עבור קדמת הרגל והיצמדות טובה לעקב. תמיכת קשת נמוכה. נוחות מיידית לאחר הקנייה ללא צורך בתקופת הסתגלות.

    * הגפה: אריג מיקרו-פייבר סינתטי רך וקל משקל במיוחד. מגן בהונות מאריג מיקרו-פייבר HAR בלעדי לדיאדורה המספקת עמידות גבוהה בפני שחיקה הנובעת משפשוף הבהונות. בטנה אנטי-בקטריאלית בכל חלקי הנעל.

    * סוליה פנימית הניתן להסרה, בעלת גזרה אנטומית ומרופדת ברפידת ErgoFit.

    * סוליה מרכזית: שיכוך זעזועים משופר וגמישות לקדמת הרגל ולעקב הודות לסוליה מרכזית מ-EVA יצוק. רשת Axeler Air Flow של דיאדורה מספקת גמישות יציבה ותמיכה תוך מתן אפשרות לרגל לנשום.

    * סוליה חיצונית: Duratec 5000, תרכובת הגומי המיוחדת של דיאדורה נגד שחיקה מבטיחה עמידות מעולה. טכנולוגיית Axeler משפרת באופן דרמטי את גמישות כרית כף הרגל תוך שמירה על יציבות מרבית במרכז כף הרגל.

    * צבעים: לבן, שחור וזהב / לבן, כחול ניבי וכסוף

   

היכן ניתן לקנות?
ברשת יונייטד ספורט ,מגה ספורט ובחנויות ספורט המובחרות

 

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג