ברור כשמש: משקפי הספורט של אוקלי מדגם Radar

בישראל המשופעת ביותר ימי שמש מימי עננות וגשם, משקפי שמש איכותיים לרצים ורוכבים שיתאימו לקילומטרים הרבים בהם הם מרכיבים אותם, הם מצרך חשוב מאין כמותו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הציוד של רץ חובב לא כולל הרבה פריטים, אבל מה שהוא כן משתמש בו הוא בדרך כלל יאמץ לאורך שנים וקילומטרים. זה כולל בדרך כלל את נעלי הריצה, הביגוד ובישראל המשופעת ביותר ימי שמש מימי עננות וגשם, גם משקפי שמש איכותיים שיתאימו לקילומטרים הרבים בהם הוא מרכיב אותם.

מה רצים או רוכבים חובבים מחפשים כאשר הם קונים משקפי שמש? ובכן, מומלץ כי משקפי שמש שנועדו לעולמות הספורט כמו ריצה או רכיבה יהיו קלים, יתאימו ויהיו נוחים על מבנה הפנים ושהעדשות תהיינה בטכנולוגיה מתקדמת המסננות את קרני השמש מצד אחד, אך גם נותנות טווח ראייה מורחב, על מנת שהביצועים לא ייפגעו.

משקפי השמש מדגם Radar של Oakley | צילום: יח"צ אוקלי לאופטיקנה

במשקפי השמש מדגם Radar של חברת Oakley משולבת עדשה של Radar EV והמסגרת עשויה מחומר קל משקל המתאים לאחיזה ללא החלקה. כמו כן אפוני האף הינם רכים ונוחים ועשויים מחומר Unobtanium, לשיפור הנוחות והביצועים בעת פעילות ספורטיבית.

בזמן ריצה המשקפיים נחים ללא תזוזה ובשל משקלם הקל, כמעט ולא מרגישים שהם שם. הדגם מכסה באופן משמעותי את שטח העיניים ויוצר הגנה מלאה מקרני UV, אך גם ממפגעים סביבתיים בזמן רכיבה. מעל העדשות ישנם 4 כונסי אוויר זעירים שתפקידם לא לאפשר לאדים להצטבר על העדשות בכל מזג אוויר – זה עלול להישמע אולי לא נחוץ, אך חרכי האוורור הללו הם בעלי חשיבות לא פעוטה כשצריכים אותם כשמצטברים אדים על המשקפיים.

גם מבנה העדשות הוא ייחודי וחתוך במבנה ארגונומי המייצר סוג של יחסי גומלין ידידותי עם אזור ארובות העין וסביבתן. העדשה עשויה מיחידה שלמה מה שמאפשר ראייה "נקייה" יותר בפניות ובמבטים בזמן הריצה והרכיבה וכתוצאה מכך מעל אזור האף העדשה נוצר סוג של גשר המעניק הגנה רחבה יותר על אזור הפנים.

מידות דגם RADAR 9208:
רוחב גשר: 138 מ"מ
רוחב עדשה: 38 מ"מ
גובה עדשה: 50.5 מ"מ
אורך ידית: 128 מ"מ

מחיר לדגם זה: 650 שקל, להשיג ברשת חנויות אופטיקנה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג