אירוע ההשקה של Oakley

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג





למרות שישראל היא מדינת שמש כל השנה, לקראת בוא הקיץ חוזרים משקפי השמש לאופנה ועמם הקולקציות החדשות של המותגים השונים.

בשנים האחרונות חזרו משקפי השמש הספורטיביות לאופנה בעיקר בשל היותן מעוצבות להפליא אך לא פחות חשוב, ההגנה הגבוהה לעיניים אותן הן מספקות .

עם בוא האביב, ערכה חברת רולטיים, יבואנית מותג

Oakley
אירוע השקה לדגמי 2007
ובין ארוחת הבוקר ומופע אקסטרים של רוכבי אופניים , התקיימה תצוגת אופנה מיוחדת בה לקחו חלק מיטב הספורטאים האולימפיים של ישראל. הקולקציה כולה עוצבה בהשראת הספורטאים הבולטים ביותר בעולם, כמו לאנס ארמסטרנג – רוכב האופניים הידוע ורץ המרתון החובבן.

בלטו במיוחד על מסלול הדוגמנות השייט המוזהב – גל פרידמן, רוכב האופניים האולימפי – דרור פקץ', נמרוד משיח וליה טכטנברג השייטים ועוד רבים וטובים.



גל פרידמן – מדליסט אולימפי – ודוגמן הבית של אוקלי

בקולקציה שהוצגה ניתן דגש רב לטכנולוגיה ולהנדסת אנוש מושלמת, על-מנת לתת מענה אופטימאלי לדרישות הספורטאים. העדשות בנויות בהתאם לטכנולוגיה XYZ, המאפשרת ראייה חדה מכל זווית, גם כשמדובר בעדשות קמורות. המסגרות בקולקציה גמישות, קלות וחזקות במיוחד (פטנט ייחודי לחברה). המשקפיים עמידות לשימוש ארוך טווח ובעלות עיצוב ייחודי המאפשר למשקפיים "לשבת" על הפנים בדיוק מושלם.

העדשות מסננות 100% (UVA,UVB,UVE) ואור אולטרה סגול והן מצופות שכבה ייחודית הדוחה נוזלים כגון זיעה ולכלוך. הדגמים כוללים פטנטים ייחודיים של עדשות פטוכרומיות אשר משתנות בהתאם לתנאי השטח, מה שמאפשר התאמה מוחלטת של עדשות המשקפיים לתנאי הפעילות.






OAKLEY RADAR

בלטו בהשקה 2 דגמים מובילים:
דגם ה- "Radar" הוא אבן דרך בטכנולוגיית ביצועים. הוא הגרסה המעודכנת של ה-
.M-Frame ספורטאים אשר הרכיבו את דגם ה M-Frame ניצחו ביותר אליפויות ומדליות מאשר כל דגם ספורט אחר בעולם. ה- Radar הוא דגם שלוקח את המשקפיים לטריטוריה חדשה ומתוחכמת יותר. לעדשות יש טכנולוגיה הידרופובית, תכונה פיזיקאלית של מולקולה לדחיית מים, הדוחה כל נוזל שנמצא על העדשה. ל Radar יש שלוש אפשרויות שונות של עדשה ושתי אפשרויות בחירה לאפונים על מנת למצוא את ההתאמה האופטימאלית למבנה הפנים. לעדשה יש חורי אוורור למניעת אדים.
הדגם מגיע בצבעים שחור, אפור, לבן, חום ואלומיניום.

מחיר לצרכן: 1,050-1200 ₪



דגם ה- "Flak Jacket" הוא גרסה מעודכנת של ה "Half Jacket". הוא חלקלק ומתוחכם יותר ויש לו מאפיינים חדישים כגון טכנולוגיה הידרופובית הדוחה כל נוזל שנמצא על העדשה. אם הHalf Jacket" " הוא דגם מנצח שצריך להתחדש – Flak Jacket הוא התשובה. ל- Flak Jacket יש שתי אפשרויות שונות של עדשות ושתי אפשרויות בחירה לאפונים על מנת למצוא את ההתאמה האופטימאלית למבנה הפנים. מתאים לגודל מבנה פנים בינוני. מגיע בצבעים שחור, קרבון, לבן, אפור, אדום, כחול, חום , אלומיניום ופלזמה.
מחיר לצרכן: 950 ₪

עוד על דגמי אוקלי 2007





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג