איך נוצרה חזיית ספורט MOVING COMFORT?

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג







הסיפור של חזיות Moving Comfort התחיל בדיוק לפני שלושים שנה. הוא מסוג הסיפורים המופלאים האלו, על הצלחה כנגד כל הסיכויים.

הסיפור של Moving comfort הוא סיפורה של בחורה בת 23 שהחליטה יום אחד להפסיק לעשן ולהתחיל לרוץ. אותה בחורה התקדמה מאד בתכנית האימונים וכמו המכורים האמיתיים לריצה למרחקים ארוכים אימצה את אורח החיים. עם הריצות היא גילתה שאין אף חברה בארצות הברית שמייצרת בגדי ריצה לנשים.





רק מי שרצה יודעת כמה החזייה חשובה כנגד פציעות




זה היה באמצע שנות השבעים של המאה הקודמת, שיחד עם חברתה לאימונים הן הגיעו לשלוש מסקנות אשר הולידו את העסק המצליח:

הן שונאות את העבודה שלהן

הן אוהבות לרוץ

אף אחד אחר לא טרח לתפור בגדי ריצה לנשים




העסק החדש עבר מכשולים וגלגולים רבים. מתפירה עצמית בדירת חדר אחד ועד החלפה של השותפים בו. אבל השמועה על ייצור בגדי ריצה לנשים עברה מהר מאד והביקוש גבר והתעצם.
מאז הכל היסטוריה. הבנות של Moving Comfort , כפי שבחירת השם מראה רק רצו שהריצות שלהן יהפכו להיות נוחות יותר. הן עיצבו את הדגמים הראשונים לפי רעיונות שהעבירו להן בנות מקהילת הריצה בעיר. היום חזיות אלו הן שם דבר בקרב הנשים.





הצורך לחזיות הגיעה מהשטח




חברת ר.א.ן ספורט יבואנית ברוקס החליטה לייבא את חזיות Moving Comfort לארץ. החזיות מתאימות לקשת רחבה של נשים, בכל רמת פעילות ובכל היקף ומידה.
השוני בין הדגמים מתבטא בעיצוב ובהתאמת המידות.

חשוב לציין שאת החזיות אפשר ללבוש עם או בלי חולצה מעל. אמנם לחלק מן הדגמים יש סגירת חזייה מאחור אבל העיצוב הקדמי מותאם במיוחד לרצות שלא צריכות להתבייש, אלא להיפך, העיצוב מחמיא ונעים לגוף.




Moving comfort
a fit woman is a powerful woman





אתר חברת
www.movingcomfort.com





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג