אורבניים – מאת תמר מייק לאופר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב צרכנות

תמר מייק לאופר , ארט דירקטור המפתחת ומעצבת תוכנות ומשחקי מחשב, אמנית דיגיטלית מזה 15 שנה ורוכבת אופניים מזה שנה, בחרה להציג את תערוכתה השניה במגדלי עזריאלי, מתחת ל"קפלה" השקופה.

האופניים, המלווים את האמנית בחייה מזה שנה, קיבלו התייחסות מכובדת ומשולבים בנופים אורבניים, חלונות, מבנים גבוהים וים. אותם נופים המהדהדים בחוזקה לעיני כל המדווש בעיר הגדולה תל-אביב. אותם נופים שנתנו את ההשראה לעבודותיה המוצגות בתערוכה זאת.
העבודות עצמן בנויות באורח דומה מכמה מוטיבים שהם רפרטים לעולם החוויה של האמנית. אמירה גרפית נקיה.



אופניים בת"א – בהשפעת סלבדור דאלי


תחילה, הטקסטורות, הריבועים, אולי הכרזה ישירה וברורה ביותר של העבודה המודרניסטית , בהתרחקות מכל אשליה של ציור או צילום. ביצירת עימות והקבלה בין חלקי הגוף המכני וחלקי הגוף האורגני, מציעה כאן היוצרת כיוון מחשבה על היחסים הסבוכים בין הגוף, הנוף והטכנולוגיה.

התערוכה באה לסכם תקופה של התוודעות לנופים ומראות מנקודת מבט שלא תמיד, במרוץ היום יום ניתן לראותם. אך בדיווש על אופניים, העיר מקבלת מימד אחר לפתע. הסיגנון הסוריאליסטי המובהק שלה גם כאן מכניס דרמתיות לצד הומור לקומפוזיציה המאוד נקיה ומאורגנת שכן, בתקופת לימודי האמנות הושפעה רבות מזרם הסוריאליזם ומאמנים כמו, סלבדור דאלי, שמואל בק הישראלי ואשר.

כמו כן, כמי ששייכת לדבריה לקהילת רוכבי האופניים, מצאה לנכון לשלב מעבר ליצירות האומנות האישיות שלה, מסר בנושא חשיבותו הרבה של 'שביל ישראל', ופרוייקט 'יש חיים בשוליים', על מנת לעורר את תשומת לב הציבור לנושא חשוב זה.

התערוכה תוצג בכל חודש מרץ בקומה 3 של קניון עזריאלי – בגלריית החלונות.

. כניסה ללא תשלום.

את התערוכה אוצר, הצלם גיא עולמי.

כל הפרטים על התערוכה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג