אופל קורסה החדשה – עם מנשא אופניים אינטגרלי

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דייב לדרמן






"I said Go'damn" הפך אולי לאחת מהקלישאות מתוך הסרט "ספרות זולה", אבל בחיי שזה מה שאמרתי כשראיתי את המתקן האינטגראלי לאופניים באופל קורסה החדשה.






אופל קורסה בולטת בשטח




העובדה שתרבות הרכיבה על אופניים הפכה למרכזית בחייהם של אנשים זה כבר חדשות ישנות. החדש הוא, שעכשיו גם חברות הרכב מתחילות לשים לזה לב ומפנות השקעה לכיוון פלח השוק של הרוכבים. הבעיה העיקרית שבה נתקלים רוב הרוכבים היא איך להרכיב את האופניים היקרות (לליבם כמובן), בצורה הנוחה והמהירה ביותר, מבלי שיפגעו חלילה או יפגעו ברכב.





מתקן האופניים נשלף בקלות



חברת אופל הגרמנית הוציאה דור שלישי של מכוניות הפעם עם רעיון ייחודי – מתקן אינטגראלי לנשיאת אופניים. המתקן, פשוט להפעלה, נשלף כמגירה אל מתחת לתא המטען, ומיועד להחזיק שני זוגות אופניים.

זרוע מרכזית אחת תופסת במוט של הפדל על גבי מסילה, ומאבטחת אותו מצד שני בעזרת בורג שמסובבים ביד, ושתי זרועות שבסופם רצועות ואבזמים שתופסים שמאבטחים את הגלגל. אורות הדרך שלצד לוחית הזיהוי קלים להרכבה, ומורכבות על ההתקן ב"קליק". שתי זרועות אבטחה אדומות נמתחות "והמגירה" ננעלת במקומה.





מתקן עם יציבות מרבית לאופניים



יציאה לדרך. דוושת הגז מגיבה היטב, סחבק לוקח את קורסה לכיוון דרום ת"א, א-לה פלורטין, לסיבוב מהמורות. המהמורות, נספגות היטב בבולמי הזעזועים, רק האינסטינקט להביט בחרדה במראה גובר –מבט זריז אחורה מגלה שאופני הנורקו עומדות יציבות ואיתנות. החשש מתבדה. סיבוב הפעם לכיוון לצפון העיר לסט צילומים נוסף.
כאן הורדנו את האופניים מהמתקן לבדוק מהירות פירוק והרכבה שלהם מהמתקן, פחות מדקה לקח להוריד את האופניים ולסגור את המגירה, משהו כמו דקה וחצי לקח להרכיב. יתרון נוסף שיש למתקן היה שהוא אינו נמוך מדי, וחנייה אחורה תעמיד אותו הרבה מעל לגובה המדרכה ללא חשש. בנוסף לכך במצב "פתוח" המגירה לא בולטת יותר מ50 ס"מ. חיסרון שקצת העיב בצפצופים מיותרים היה העובדה שבזמן נסיעה אחורה עם הקורסה, החיישנים של המד מרחק הגיבו ביחס למרחק של האופניים מהפגוש ולא לעצמים הרחוקים יותר, מה שבעצם הפך את המד-מרחק למנוטרל. דבר חריג הוא שאין ברכב גלגל ספייר – אופל מספקת ערכה לתיקון תקרים עם קומפרסור במקום, דבר שיכול להיות שימושי עבור ציבור הרוכבים.




סוף ללוחיות ולפנסים המאולתרים



אם אתם מחפשים רכב חדש, נוח מאוד, קטן יחסית אך מרווח, עם תחושה ספורטיבית, שנותן כבוד לאופניים, אז האופל קורסה בהחלט יכולה
להיות בחירה טובה עבורכם.
מחיר הדגם הבסיסי 112,500 ש"ח. עבור המתקן לאופניים יש להוסיף 3500 ש"ח.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג