אדידס מחזקת את תחום הריצה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

חברת אדידס העולמית החליטה לתת תשומת לב לתחום הריצה, שנראה כאילו קצת הוזנח על ידה בשנים האחרונות.

לאחרונה יצאה אדידס עם אתר אינטרנט חדש ומתקדם לתחום הריצה

www.adidas.com/running

ובו פיצ'רים נחמדים לרצים ברמות השונות.



מי מכם שחיפש מערכת ניהול יומן הריצה, יוכל למצוא Digital Organizer , אותו ניתן להוריד למחשב הביתי, למלא מידי יום (או כמה ימים) את נתוני הריצה והאימון בכלל ולקבל מערכת מעקב מצויינת אחר האימונים השוטפים. היומן נבדק על ידי מערכת שוונג ונמצא באיכות וברמה גבוהים מאד.


להורדת יומן ריצה – לחץ

מחפשים תוכנית אימונים למרתון? באתר אדידס תוכלו למצוא תוכנית מצוינת לרצים המיעדים עצמם לזמן של בין 03:45 ל- 04:15 ש', בתקופת אימון של 21 שבועות . התוכנית מפורטת, מוסברת, פשוטה להבנה, כוללת בתוכה עמודות למילוי נתוני האימון ומתאימה לרצים ברמה בינונית.

להורדת תוכנית האימון למרתון של אדידס – לחץ

כחברה מסחרית, שלא מחלקת מתנות לגמרי בחינם, תוכלו כמובן להתרשם מהחידושים האחרונים של אדידס בתחום טכנולוגיית נעלי הריצה ובגדי הריצה ונראה כי אדידס עשתה דרך ארוכה בתחום זה בשנים האחרונות, אך מי שיפשפש בעומקי האתר יוכל למצוא כמה מוצרים מעניינים בהחלט שלא נראים רבות במחוזותינו והבולט בהם הוא תיק הריצה של אדידס.
בדומה לתיקי המים שכמעט כל רוכב אופניים דואג להרכיבו על גבו, יצרו באדידס מנשא מים לגב, המכיל שקית של 1 ליטר מים ומיועד במיוחד לריצה.
התיק קומפקטי, צר, נוח ללבישה ומאד מתאים לרצים במזג האוויר הישראלי. התיק נמכר גם כאן בישראל וניתן להשיגו בחנות הריצה של אדידס בחולון ובחנויות הריצה המובחרות.



עושה רושם שענקיות הספורט העולמיות, נייקי ואדידס חוזרות ובגדול לתחום הריצה ונראה כי קהל הצרכנים יזכה ליהנות מטכנולוגיות חדישות, הרבה תשומת לב מהחברות וגם נושא המחיר נראה כי הולך להיטיב עם הרצים בתקופה הקרובה.


www.adidas.com/running




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג