עולם אקטיבי: איפה רצים ורוכבים בניו-יורק?

אתם לא מוותרים על הספורט שלכם גם כשאתם בחו"ל? אז הנה כמה הצעות ספורטיביות עבורכם במידה ואתם נמצאים בעיר הקסומה שמארחת יותר מ-50 מיליון מבקרים בשנה - ניו-יורק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יש הרבה ערים גדולות ומדהימות בעולם, אבל ניו יורק יש רק אחת. אמנות, תרבות, בילויים, אירועים, אנשים שונים ומשונים – כולם נמשכים לעיר שחיה ונושמת בקצב ייחודי משלה, בכל שעה, כל השנה. יותר משמונה מליון תושבים חיים בעיר והיא מארחת יותר מ-50 מליון מבקרים בשנה. הספורט הוא בליבם של רבים מהם, מקומיים ותיירים כאחד. מגוון האפשרויות לבילוי ספורטיבי בעיר הוא עצום, אבל ליקטנו עבורכם מספר הצעות.

ריצה בסנטרל פארק

3,300 דונמים בלב מנהטן. הפארק מרכז אליו ספורטאים מכל הסוגים והמינים. לרוץ, לרכוב, לנסוע על גלגיליות, הכל הולך. סיבוב גדול של הפארק הוא באורך 10 ק"מ וניתן גם לבצע חצי סיבוב. בסופי שבוע הפארק מלא בהופעות רחוב ואלפי אנשים מכל העולם.

סנטרל פארק

סיבוב גדול של הפארק הוא באורך 10 ק"מ (ליחצו להגדלה) | צילום: Ed Yourdon

לרכוב לאורך ההדסון

למי שרוצה לצאת מהפארק ולחקור את העיר, ניתן לשכור אופניים בכיכר קולומבוס (59 פינת 8), לרכוב מזרחה לכיוון נהר ההדסון ואז דרומה לאורך הטיילת הפרוסה לאורך צידה המזרחי של מנהטן. בדרך ניתן לעצור במוזיאון החלל, האוויר והים במזח 86, ולנשנש ארוחה קלה באחת מהמסעדות הרבות בטיילת. בסוף המסלול מגיעים לקצה הדרומי של מנהטן ומצלמים את פסל החירות. ניתן להחזיר את האופניים במספר נקודות בדרך ולחזור ברגל או במונית.

נהר הדסון

בסוף המסלול מגיעים לקצה הדרומי של מנהטן (ליחצו להגדלה) | צילום: Mfwills

מסלול ריצה בברוקלין

ניו יורק היא לא רק מנהטן. בשנים האחרונות ברוקלין ממצבת את עצמה ככוח עולה בקרב צעירי העיר ואומניה. מסלול ריצה או רכיבה מיוחד מתחיל במנהטן, בכל נקודה שתחפצו. המלצה: תתחילו רעבים, קצת לפני ארוחת הצהריים. שימו פעמיכם אל עבר גשר ברוקלין ותחצו אותו במפלס העליון. בעבר השני תרדו מהגשר ורוצו חזרה לכיוון המים לאורך רחוב פרונט. בבית מספר אחד תמצאו את הפיצריה של גרימלדי, אחת הטובות בעיר. כנסו, תאכלו, תהנו, ואחר כך תמשיכו לקו המים לנוף מדהים של מנהטן וקינוח בגלידריה המעולה "Brooklyn Ice Cream Factory". חיזרו למנהטן באמצעות מונית המים שיוצאת בכל רבע שעה ומביאה אתכם לוול סטריט.

טיסה נעימה וספורטיבית.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג