מסביב לעולם || חופשה אקטיבית בביג'ינג

גם אתם בחו"ל בחג? סין בכלל וביג'ינג בפרט נחשבים כמקמות אקזוטיים לטייל בהם, אבל מה דעתכם על לרוץ או לרכוב שם? הנה כמה רעיונות שיציתו לכם את הדימיון. אז איך רצים 5,164 מדרגות בסינית?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרתון החומה הסינית צילום: Albatros Adventure

בייג'ינג היא בירת סין ונחשבת לאחת הערים הגדולות בעולם, אך עבור התיירים היא ללא ספק עמוסה באטרקציות, צבעונית מאוד וידידותית. תמצאו בביג'ינג ישן ליד חדש, אתרים היסטוריים מרשימים בני אלפי שנים ליד החדשנות המודרנית המערבית. איך אפשר לדבר על סין ולא להזכיר את האוכל, הריחות והשווקים המרשימים. אבל אם אתם כבר בעיר, כדאי שתבדקו אם יש איזה מרתון או אירוע סיבולת שאסור לכם לפספס. לכל מקרה שלא יהיה, ארזו אתכם את נעלי הריצה ובגדים נוחים כי אין כמו לטייל בריצה בעיר כל כך צבעונית ויפה.

מרתון החומה הסינית

חשבתם פעם איך זה לעשות מרתון שבתוכו יש לא פחות מ-5,164 מדרגות? | צילום: Albatros Adventure

מרתון עם 5,164 מדרגות היסטוריות

חשבתם פעם איך זה לעשות מרתון שבתוכו יש לא פחות מ-5,164 מדרגות? אז הסינים טרחו להמציא עבורכם אחד כזה שמתקיים כל שנה בחודש מאי (השבת השלישית במאי כל שנה) ונקרא "מרתון החומה הגדולה". המרוץ מתקיים מאז שנת 1999 ונחשב לאחד המרתונים המאתגרים בעולם. ישנם שלושה מקצים: מרתון מלא לאורך 42.195 ק"מ, חצי מרתון לאורך 21.1 ק"מ ומקצה קצר של 8.5 ק"מ שאינו נחשב תחרותי. נקודת הסיום היא בככר יין ויאנג וכל המסיימים מקבלים מדליה. אז אם מתחשק לכם לאתגר את קצה גבול היכולת שלכם, אין ספק שזוהי יכולה להיות התחרות עבורכם.

מרתון החומה הסינית צילום: Albatros Adventure

המרוץ מתקיים מאז שנת 1999 ונחשב לאחד המרתונים המאתגרים בעולם | צילום: Albatros Adventure

לרכוב את בייג'ינג

לפעמים אתם יכולים לגור שנים באותו מקום או לשוב ולבקר בו פעמים רבות ועדיין לא להספיק לראות ולהנות מכולו כמו שניתן לעשות כשרוכבים על אופניים בסיור עירוני מודרך. זו יכולה להיות חוויה אקטיבית שמתאימה לכל המשפחה. על אופניים אתם יכולים לחוות מקרוב את התרבות הסינית העתיקה בשילוב החברה המתקדמת שמציעה העיר. בייג'ינג שטוחה ונתיבי האופניים הייעודיים שלה פזורים בכל מקום. ניתן להשכיר אופניים ולרכוב גם בשבילים וגם סביב, בהרים.

לתחרות הבאה שלכם לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג