מבחן שוונג || תיק רכיבה של שורש PULSE 3L SPINNER

רן גנור עשה מבחן שוונג לתיק הרכיבה של שורש PULSE 3L SPINNER ולמערכת המים החדשה שלהם - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תיק הרכיבה PULSE SPINNER, הוא תיק קטן וקומפקטי בעל נפח איחסון של 4 ליטר ומתאים לשקית מים של עד 3 ליטר. ללא ספק מדובר בתיק המתאים לרכיבות קצרות שאינן דורשות נשיאה של ציוד כמו אוכל רב, ביגוד, כלי תיקון, עזרה ראשונה וכדומה ולכן מתאים לימים החמים מאוד בהם חשיבות המים היא גדולה.

תיק רכיבה המתאים ל-3 ליטר מים

נפח התיק

לפני רכישת תיק בכלל, חשוב שתכירו את הצרכים הבסיסיים שלכם כרוכבים. היכן אתם עתידים לרכוב, כמה שעות ומהו הציוד הבסיסי אותו אתם נוהגים לקחת ברכיבות.

אם אתם מרוכבי המדבר שאוהבים להיכנס לעומקו של השטח ולחפש רכיבות ארוכות ומלאות בהרפתקאות (הכוונה היא שיכולות לכלול הרבה פנצ'רים ותקלות מכניות), עליכם לחפש תיק מותאם לצריכים אלו שיהיה בעל נפח איחסון גדול מספיק להכיל את כל הציוד הנדרש במקרה וחלילה תתקעו באמצע המדבר עם שרשרת קרועה, צמיג קרוע, מעביר אחורי שבור ועוד מיני תקלות נפוצות.

עוד מבחני שוונג

מבחן שוונג | אופני כביש רידלי נואה אר.אס. – NOHA 
מבחן שוונג | נעלי ריצה נייקי Flyknit lunar2

אם אתם מסוג הרוכבים שנהנה מרכיבות קצרות יותר או באזורים מיושבים, קרובים לכביש ראשי, בעלי תנועה גבוהה של רוכבים ועוברי אורח, אז גם ציוד רכיבה בסיסי כמו פנימית חלופית, קצת אוכל, מים, משאבה, נייד וארנק יספיקו.

חשוב לציין כי התיק הנבחן מכיל נפח איחסון של 4 ליטר ומכיל מעט מאוד מקום לציוד בסיסי. חשוב לשים לב שאין מקום לפנימית רזרבית וכלי תיקון, לכן, הבחירה בתיק עם נפח איחסון כזה, תתאים לסיבוב רכיבה באזור מיושב שגם במקרה וניתקע עם פנצ'ר, יהיה מי שיבוא לחלץ אותנו. מקום למשאבה דווקא יש, אך לא תמיד משאבה תציל במקרה שיש להחליף פנימית או לפעולת תיקון מורכבות יותר.

מערכת שתייה
שקית השתייה בנפח 3 ליטר של שורש היא לדעתי מהטובות שקיימות בשוק. חברת שורש הכניסה מספר שיפורים ושיכלולים לשקיות השתייה שלה, לדוגמה, קליפס עם מגנט שמתחבר על רצועת התיק לשיחרור מהיר וקל של הצינורית, ציפוי מבודד מחום ומקרינת UV שעוטף את צינורית השתייה ושומר עליה מפני הצטברות ירוקת בעקבות החשיפה לשמש. פתח השקית רחב ונוח למילוי מים והוספת קרח וניקוי השקית ויבושה מאוד נוחים לשימוש.

איכזבה אותי פיית השתייה שטיפטפה כאשר השארתי אותה במצב פתוח כדי שאוכל לשתות בקלות בזמן הרכיבה בלי צורך לעצור ולסובב את הפייה למצב נעילה כל פעם. אמנם הפייה נוחה מאוד לשתייה וביניקה המים זורמים בקלות, אך משום מה, בסיום השתייה נמשך טיפטוף קל מהפייה. פתרון חלקי שמצאתי לבעיה הוא לנשוף אויר בחוזקה בסיום השתייה לתוך הפייה כדי לדחוק את המיים שבצינורית חזרה לתוך השקית ולמנוע את הטיפטוף.

מבנה ונוחות התיק
צבע התיק שנבחן הוא כחול כהה (ישנם צבעים נוספים: כתום ושחור) עם הדפסים זרחניים זוהרים בצהוב ומחזירים אור ונועדו לשמור על הגב שלנו ברכיבות הלילה. התיק יושב היטב על הגב ויש לו כריות מרופדות רשת לייצוב ונוחות מקסימאלית. ישנן גם רצועות קשירה בחזה ובבטן, כראוי לתיק רכיבה. אהבתי את המשרוקית המובנית בתוך אבזם הרכיסה הכתום. עם זאת, כיוון שאין הפרדה בין התיק לבין הגב המזיע, ברכיבות ביום חם הרגשתי היטב את התיק נצמד לחולצה הרטובה מזיעה ולא מאפשרת איוורור כמו בתיקי רכיבה עם קשת ורשת הפרדה להרחיק בין התיק לגב.

בנוסף לתא המיועד לשקית שתייה ותא נוסף עם רוכסן אורך בצד התיק לציוד, ישנם גם כיסי רשת שימושיים להכנסת אביזרים קטנים כמו בקבוקון שמן או קרם הגנה מהשמש. ישנו גם תא שניתן לנתק ניתק מתיק באמצעות שני קליפסים ושתי רצועות חיבור ולו רוכסן חיצוני. בפנים התא קיימת חלוקה נוחה לתאים קטנים שמספיקים לארנק, טלפון, מפתחות וגם תא פנימי נוסף עם רשת לדברים חשובים במיוחד שלא יפלו גם אם שכחנו את הרוכסן החיצוני חצי פתוח (מפתח של האוטו למשל).

סיכום 
תקציר: מדובר בתיק טוב, חזק ומעוצב בצורה יפה, מתאים יותר לרכיבות קצרות או שאינן בעומק השטח ודורשות נשיאה של הרבה מים אך עם מינימום ציוד ואביזרים.

יותר: עיצוב , עמידות, מערכת שתייה טובה, אביזרים ותכנון לפרטים הקטנים.

פחות: פייה שתייה מטפטפת במצב פתוח, אין איוורור מספיק באזור הגב בימים חמים, אין מספיק מקום לציוד רכיבה בסיסי.

מחיר: 349 שקלים.

ציון שוונג: 7 מתוך 10

למחיר מיוחד בחנות שוונגשופ – לחץ כאן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג