מבחן שוונג || קו המשווה: מבחן השוואתי של תיקים לרצים

מבחן משווה לתיקי השתייה הנלווים לרצים ולריצה הממושכת, כך תבדקו ותדעו איזה תיק לקנות והאם הוא מתאים לכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תיק שתייה שורש

כשיוצאים לאימונים וריצות בחודשי הקיץ או בכלל לריצות ארוכות או אפילו ארוכות מאוד, חשוב לשאת איתנו מים. בישראל, פתרונות נשיאת המים הופכים להיות חשובים, בעיקר כשהטמפרטורות בחוץ מתחילות לטפס והקילומטרים שנותר לגמוא עוד ארוכים. אז רגע לפני תחילתה של עונת האולטרה מרתון, אנו מציגים את "קו המשווה", מבחן השוואתי לשלושה תיקי שתייה פופולריים מאוד בקרב הרצים בכלל ורצי האולטרה בפרט. נתחיל מההתחלה. לבחירת תיק שתייה ישנם מספר פרמטרים חשובים לבחינה, עוד בטרם התרשמתם מיופיו של המוצר וצבעיו המסנוורים. מעבר למחיר, שהוא חשוב לכל הדעות ישנם גורמים נוספים שחשוב לבדוק או אפילו לשאול את עצמכם רגע לפני שהמוכר שיכנע אתכם לרכוש תיק כזה או אחר.

על מנת להקל עליכם, אספנו עבורכם את מרבית הפרמטרים העיקריים שעליכם לבדוק טרם רכישת התיק.

 NATHAN  GREGORY  SOURCE
       
נפח אחסון 6 ליטר  8 ליטר 2 ליטר
גודל שקית שתייה 2 ליטר מגיע ללא שקית- מתאים לשקיות 2-3 ליטר 1.5 ליטר
משקל התיק
ללא נוזלים
414 גרם 480 גרם 375 גרם
רצועות עשויות בד קליל ומאוורר ואינן מורגשות בריצה טכנולוגיית BIO SYNC, רצועות בנג'י אלסטיות שנעות עם הגוף רצועות ארגונומיות עשויות רשת מאפשרות תנועה חופשית
מערכת גב בד מנדף זיעה Aero mesh מערכת הגב המיוחדת של גרגורי רשת תלת מימדית לאיוורור
סוג בד ניילון D70 UTS ניילון ניילון ריפסטופ D70
התאמה של
רתמות ואבזמים
רצועות חזה מתכווננות. אבזם אחד בחזה, אין אבזם במותן. רצועות חזה מתכווננות רצועות חזה מתכווננות
שקית קשית
ופיית שתייה
שקית שתייה 2 ליטר של חברת hydrapak לא מגיע עם שקית שתייה מגיע עם שקית של שורש שטוחה 1.5 ליטר עם חור במרכז לשמירה על איזון
תאי אחסון על רצועות הכתפיים יש כיס עם רוכסן ובצד השני כיס המתאים לבקבוק. כיס קטן נוסף בגב עם רוכסן. רצועות גומי 2 כיסים על רצועת הבטן בצדדים המתאימים לאחסון ג'לים וחטיפים. בגב התיק, תא אחד גדול עם רוכסן לאחסון שקיות מים. שני כיסים אלכסוניים בגב התיק מותאמים לבקבוקים כיסי צד על רצועת הבטן לאחסון ג'לים. רצועות גומי. מקום לנשיאת מקלות הליכה
 אחריות אחריות לשנה אחריות לכל החיים אחריות לשנה
 מותאם לגברים/נשים גם לגברים וגם לנשים. דגם מקביל ייעודי לנשים נקרא Intensity גם לגברים וגם לנשים. דגם מקביל ייעודי לנשים נקרא SUNGEM גם לנשים וגם לגברים. אין דגם ייעודי לנשים
גימיקים ייחודיים רתמה בגב התיק למניעת זעזועים. תפס לקשית השתייה עם רצועת החזה רצועות שמצמידות את שקית השתייה לגב. תפס עם רצועת גומי לקשית השתייה. מגיע עם תפס מגנט לצינורית השתייה. מקום ייעודי לנשיאת מקלות הליכה

NATHAN
רקע: חברה מוכרת מאוד בתחום פתרונות השתייה. החברה נותנת חסות לספורטאים רבים ומפתחת מגוון רחב של מוצרים, החל מתיקים לרצי אולטרה ועד לחגורות שתייה לרצי חמישה ק"מ או בקבוקים.



נפח אחסון
: 6 ליטר

גודל שקית שתייה: 2 ליטר

משקל התיק ללא נוזלים: 414 גרם

רצועות: רצועות הכתפיים רחבות מאוד ועשויות מבד קליל ומאוורר ובמהלך הריצה אינן מורגשות, יתרון גדול בריצה למרחקים ארוכים. על רצועות הכתפיים ישנו כיס לנשיאת בקבוק וכיס נוסף עם סגירת רוכסן.

מערכת גב: מרושתת באותו הבד ממנו עשויות הרצועות ומסייעת לנידוף זיעה מהיר.

התאמת של רתמות ואבזמים: רתמת החזה זזה מעלה ומטה לכיוון על פי הצורך. על האבזם בחזה ישנו תפס להחזקת הצינורית במהלך הריצה כך שיהיה נוח לשליפה במהלך הריצה. חשוב לציין שישנו אבזם אחד, אין רצועה נוספת באזור הבטן כיוון שהתיק יושב גבוהה במרכז הגב ואין צורך.

שקית קשית ופיית שתייה: שקית 2 ליטר של חברת hydrapak המתמחה בפתרונות שתייה. השקית מגיעה עם פתח רחב למילוי מהיר של נוזלים, קשית השתייה ללא ציפוי מגן והפייה קצת קשה לתפעול, גם בסגירה ובפתיחה וגם זרם המים בפיית הנשיכה יוצא אחרי מאמץ.

תאי אחסון: כיס קידמי על רצועת הכתף לבקבוק וכיס נוסף עם סגירה של רוכסן. בגב התיק תא לשקית השתייה ותא קטן נוסף עם תופסן למפתחות.

מותאם לגברים/נשים: ישנו דגם כמעט זהה בשם Intensity ההבדל הוא במבנה ארגונומי המותאם יותר לנשים עם צבעים נשיים.

גימיקים ייחודיים: רתמה מיוחדת בגב התיק המעוגנת בפטנט של החברה. הרתמה נועדה למניעת זעזועים וקפיצות של התיק.

אחריות: שנה

סרטון הדגמה של תיק NATHAN


GREGORY
רקע: וויין גרגורי התחיל את דרכו בעיצוב תיקים כבר בגיל 14, והוא נחשב כיום לאחד ממובילי הז'אנר של תיקי גב, החל מתיקי טיולים ועד לתיקים ספורטיביים, המיועדים ומעוצבים במיוחד לרצים ולרוכבי אופניים. בשנת 1977, לאחר רכישת ניסיון בתכנון וייצור מוצרי שטח דוגמת שקי שינה, אוהלים וביגוד, וויין ייסד את חברת GREGORY, המתמחה בתכנון תיקים.

נפח אחסון: 8 ליטר

גודל שקית שתייה: מגיע ללא שקית שתייה

משקל התיק ללא נוזלים: 480 גרם

רצועות: רצועות הכתף ורצועות המותן, מחוברות לגוף התיק על ידי שתי רצועות נפרדות ואלסטיות. המנגנון מאפשר לתיק לנוע בסנכרון לתנועות הגוף והרץ בתנאי השטח המשתנים, לשמור ובכך שומר על התיק ממורכז על הגב בכל מצב.

מערכת גב: מערכת הגב
והרתמה ה-Bio-Sync. מהנדסי הפיתוח של תיקי הספורט ב- Gregory הבינו שתיקים
המיועדים לפעילות שטח, תפקידם הראשון שמירה על תנועה טבעית וחסרת הפרעות של
הגוף. מערכת הגב הדינאמית, מחקה את פעולת הגידים ומפרקי גוף האדם
.
סוג בד: ניילון D70 UTS

התאמת של רתמות ואבזמים: ישנה אפשרות לכוונן את רצועות החזה מעלה ומטה לפי הנוחות ולהדקן לחזה.

תאי אחסון: בדגם הרופוס תמצאו תאי אחסון מרובים הכוללים: שני כיסים לג'לים וחטיפים הממוקמים על רצועות הבטן ונוחים לגישה בזמן פעילות. בגב התיק ישנם שני תאים אלכסוניים המיועדים לנשיאת בקבוקי שתייה ונוחים לשליפה בזמן ריצה. ברוכסן הגדול ישנו תא ייעודי לנשיאת שקית השתייה וישנו מקום לנשיאת שקית נוספת אם יש צורך. בתוך התיק תמצאו כיס קטן אחד עם סגירה לשמירת חפצים יקרי ערך.

מותאם לגברים/נשים: התיק מתאים הן לגברים והן לנשים. קיים דגם נשים ייעודי מקביל שנקרא SUNGEM.

גימיקים ייחודיים: מנגנון ההידוק הפנימי: שתי לולאות חיצוניות מהדקות את פנים התיק לגב הרץ, כדי לתת מענה לנפח התיק המשתנה תוך כדי פעילות, בשל צמצום נפח שקית המים עקב שתייה.

אחריות: לכל החיים.


סרטון הדגמה של תיק גרגורי מדגם רופוס

 

SOURCE
חברת שורש התחילה את דרכה כבר בשנת 1989 והיא התפרסמה רבות בזכות סנדלי הטיולים ומוצרי ה-UOTDOOR שייצרה. החברה מייצרת גם מערכות שתייה ומתפתחת ומתחדשת בתחום זה מידי שנה. כיום מעסיקה שורש למעלה מ-200 עובדים, מרביתם תושבי טירת הכרמל. מוצרייה מיוצרים בישראל.

נפח אחסון: כ-2 ליטר

גודל שקית שתייה: 1.5 ליטר אך מתאים גם לשקית של 3 ליטר

משקל התיק ללא נוזלים: 375 גרם

רצועות: רצועות ארגונומיות עשויות רשת ומאפשרות תנועה חופשית של הכתפיים, כך שהתרמיל עצמו זז יחד עם הגוף במהלך הריצה.

מערכת גב: רשת תלת מימדית לאיוורור הגב ומניעת זיעה.

סוג בד: ניילון ריפסטופ D70, קל ועמיד נגד שחיקה וקריעה לטענת החברה.

התאמת של רתמות ואבזמים: רצועות חזה מתכווננות מעלה ומטה וניתן בקלות להתאים לגובה הרצוי. רצועת הבטן יושבת בתחתית כך שאינה מפריעה למי שאין בטן שטוחה.

שקית קשית ופיית שתייה: של חברת שורש. השקית שמגיעה עם התיק הינה של 1.5 ליטר שטוחה עם חור במרכזה על מנת לשמור על איזון נכון של הנוזלים בתוך השקית. לשקית פתיחה רחבה למילוי מהיר של נוזלים. שסתום נשיכה עם מצב נעילה ופתיחה, זרם המים יוצא בקלות.

תאי אחסון: ברצועת הבטן ישנם שני כיסים המתאימים לאחסון ג'לים וחטיפי אנרגיה.

מותאם לגברים/נשים: אין דגם ייעודי לנשים, לטענת החברה, הדגם מתאים לשני המינים.

גימיקים ייחודיים: מקום בצידי התיק למקלות הליכה, שקית שטוחה, תפס מגנטי לצינורית השתייה.

אחריות: שנה

סרטון הדגמה לתיק דיונה





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג