מאמנת השבוע של שוונג || יעל לביא רוסינסקי

היא אוהבת את מה שהיא עושה ומעבירה את זה הלאה, למתאמנים שלה. היא חיה ונושמת ריצה וכושר. בואו להכיר מקרוב את מאמנת השבוע של שוונג יעל לביא רוסינסקי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יעל לביא רוסינסקי מאמנת השבוע

יעל לביא רוסינסקי, 37, מאמנת קבוצת "רצים עם יעל"

יעל לביא רוסינסקי מאמנת השבוע

"אני זמינה למתאמנים שלי 24/7" | צילום: גילון מנדלצוייג

לכל מאמני השבוע של שוונג

מקום מגורים: אם המושבות, פתח תקווה.

ענף ספורט: ריצה, TRX, כח, פונקציונלי.

למה רצית להיות מאמנת?
"מגיל צעיר מאוד אני מתאמנת, רצה חיה ונושמת כושר ולכן כבר במהלך הצבא עברת קורס והוסמכתי כמדריכת אירובי ועיצוב. בהמשך עשיתי תואר במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. עבדתי בתחום שונה לגמרי,.פרסום, אך חיידק הריצה והכושר היה קיים ברקע כל הזמן. לפני כ-5 שנים החלטתי שמיציתי ואני חייבת לגרום גם לאחרים להידבק בחיידק. למדתי קורס מאמני חדר כושר, מאמני ריצות ארוכות וכן השלמות נוספות בתחום והקמתי את 'אימונעים' ובו אימון חוויתי לקבוצות מתאמנים. בתוך אימונעים קיימות קבוצות כושר שונות וביניהן קבוצת הריצה 'רצים עם יעל'".

מה שיטת האימון הייחודית בה את דוגלת?
"אני שמה דגש גדול על חוויה והנאה תוך כדי השרשת המסר שהבריאות היא מעל לכל. מניסיון של שנים, הבנתי שאם מתאמן לא נהנה ולא חווה חוויה טובה באימונים, זה לא יחזיק לאורך זמן. בנוסף, אני כל הזמן משדרת את המסר שבריאותם חשובה לי מעל הכל ואין צורך בשום שלב להקצין את האימונים לכל צד. דבקות במטרה ונחישות עם הנאה באימונים מובילים לתוצאות הכי טובות הן במישור הבריאותי והן במישור המנטלי. אני עושה מאמץ גדול להעניק יחס אישי לכל אחד ואחת גם כאשר מתאמנים בקבוצה בין אם זה בזמן האימון וכמובן אחריו. אני זמינה למתאמנים שלי 24/7 כי בעיני אימון לעולם לא נגמר בשעת האימון אלא הרבה מעבר".

יעל לביא רוסינסקי מאמנת השבוע צילום גילון מנדלצוייג

"אני שמה דגש גדול על חוויה והנאה" | צילום: מורן אנקורי

את מי את מאמנת?
"אנשים מן השורה שרוצים להיות בריאים, חזקים ומאושרים יותר. החל מאנשים שלא עשו ספורט בחיים והחליטו אחרי 3 ילדים וקריירה להכנס לכושר ועד כאלה שעסקו כל החיים בספורט אבל לא הכוונו כראוי ולא הגיעו להישגים".

מאיזה אימונים את הכי נהנית?
"כל אימון שהוא 'שובר שגרה' כמו מסלול חדש, תוואי שטח שונה עושה לי את האימון הרבה יותר טוב".

כיצד את בוחרת את צוות המאמנים שלך.
"אני עובדת רק עם מאמנים מוסמכים שהכושר והריצה זורמים בעורקיהם כך שאכפת להם מהאימונים ומהמתאמנים הרבה אחרי שעות האימונים. כאלו שאני יכולה לסמוך עליהם בעיניים עצומות ושיש להם אישיות שיכולה לסחוף אחריהם עוד אנשים למעגל הריצה והכושר".

אם לא היית מאמנת, באיזו עבודה היית בוחרת?
"חוזרת להיות פרסומאית".

יעל לביא רוסינסקי מאמנת השבוע צילום: אלבום פרטי

"מגיל צעיר מאוד אני מתאמנת, רצה חיה ונושמת כושר" | צילום: אלבום פרטי

מה לדעתך אומרים עליך המתאמנים?
"תשאלו אותם".

השאלה הכי נפוצה ששואלים אותך?
"תוך כמה זמן אני אראה תוצאות? זה מחטב?".

משפט מפתח שאת נוהגת לומר?
"ברור שזה קשה, אם זה לא היה קשה, כולם היו עושים את זה".

מה האתגר הבא?
"קבוצת הריצה 'רצים עם יעל' מתאמנת למרוצים חווייתיים של סוף העונה למקצים שונים – 10 ק"מ, ערד מצדה, חצי מרתון פארק הירקון ומהסתיו והלאה – סובב עמק למקצים שונים ומרתוני סתיו/חורף שנה הבאה".

לכל מאמני השבוע של שוונג




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג