נשים הולכות הכי רחוק שאפשר

זו השנה השישית שמיזם "אתנה הולכות רחוק" יוצא לדרך והפעם מלבד צעדה יכולות המשתתפות ליהנות גם מאימוני קרוספיט, TRX וקטלבלס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אתנה

על פי התכנונים אלפי נשים ונערות צפויות להשתתף גם השנה בצעדת הנשים "אתנה הולכות רחוק". מה שהחל כצעדת נשים גדולה הפך במהרה להפנינג ספורטיבי הנערך מדי שנה לא רק בעיר תל אביב, כי אם בירושלים ובבאר שבע וסוחף אחריו אלפי נשים ונערות מכל הארץ. הצעדה שהפכה למסורת הינה אחד מאירועי השיא של "שבוע ספורט ישראל ביוזמת משרד התרבות והספורט.

אתנה

הפנינג ספורטיבי גדוש בפעילויות ספורטיביות ומגוונת שבו יקחו חלק איגודי הספורט של ישראל

נשים, אתגרים ואקסטרים

במסגרת האירוע, שיערך זו השנה השישית ברציפות כחלק משבוע ספורט ישראל, תתקיים צעדת הנשים הגדולה בישראל לאורך שבילי הפארק (5 ק"מ). במקביל יתקיים הפנינג ספורטיבי גדוש בפעילויות ספורטיביות ומגוונת שבו יקחו חלק איגודי הספורט של ישראל:
• "אימון מחזורי" (קרוספיט) הגדול בישראל: TRX, קטלבלס, קיקבוקס וטרמפולינות- אימון אירובי משולב המציע חווייה מאתגרת למשתתפות.
• מסלול מכשולים אתגרי לנשים – אתגר של זריזות וקואורדינציה, הכולל קורות שיווי משקל, מנהרות זחילה קיר טיפוס, ומעבר מעל רשת מארינס בגובה 2 מטר.
• מתחמי התנסות והדגמות בענפי הספורט: כדורסל, כדורגל, ג'ודו, כדור-יד, אופניים ועוד.
• "אתנה תנועה וקצב" – מתחם שיעורי זומבה, קיקבוקס ודאנס מסביב לשעון.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג