תוכנית 10,000 צעדים ביום

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אתר ספורטלין

תוכנית 10,000 צעדים ביום

זו תכנית מצוינת וקלה ליישום, שתהפוך את ההליכה לשגרת חייכם. תוכנית 10,000 הצעדים ביום פירושה הליכה של 10,000 צעדים מדי יום. כאשר תשיגו יעד זה, תהיו בדרך לחיים בריאים יותר.
החוקר היפני ד"ר יאשירו הטאנו הוא שטבע את הסיסמא : "לכו 10,000 צעדים ביום" כבר ב-1993.
ד"ר הטאנו מצא במחקרו שמספר הצעדים הממוצע שאדם מבצע ביום הוא בין 3,000 ל-4,000 צעדים. על פי המלצתו יש להגיע ל-10,000 צעדים ביום, כמות הגורמת ליצירת "אפקט בריאותי".
שעון ההליכה שלכם ימדוד כל צעד שתלכו במשך היום. הדבר יוסיף מוטיבציה להליכה שלכם, והתוכנית תשמור על התקדמותכם במטרה שלפניכם: 10,000 צעדים ביום.


אולם ייתכן כי תגלו כי ספירת הצעדים שלכם משתנה מיום אחד למשנהו כתוצאה מהפעילויות שאתם עושים. המלצתנו היא כי תעקבו אחרי הסיכומים השבועיים, ולא היומיים שלכם. הליכה של 70,000 צעדים בשבוע במקום 10,000 צעדים ביום, תסייע לראות את התוצאות מהר יותר. אם אתם מנסים להוריד משקל תוכלו לנסות ללכת אפילו 12,000 צעדים ביום, תוך שמירה על תזונה נכונה ושתיית מים. כדי להתחיל בתוכנית 10,000 הצעדים ביום, ענדו את שעון ההליכה שלכם בתחילת היום והתחילו ללכת. נהלו מעקב אחר הצעדים היומיים שלכם על-גבי פנקס רשימות, לוח שנה או יומן הליכה.

לחץ להדפסת יומן הליכה

לאחר שהתמדתם בתוכנית ההליכה במשך שלושה ימים חשבו את המספר הממוצע של הצעדים שהלכתם, זוהי נקודת ההתחלה שלכם. עיינו בטבלה שלהלן כדי לראות כיצד עליכם "ללכת כל הדרך" להשגת המטרה של 10,000 צעדים ביום, ואף מעבר לכך.



 



מהו המרחק שהלכתי?
לאחר הליכה ארוכה אתם עשויים לתהות כמה צעדים הלכתם. דרך אחת לבדוק זאת היא באמצעות שעון הליכה. שעוני הליכה של SPORT-LINE יכולים לספור צעדים, מרחק, קלוריות, משך הזמן שהושקע בהליכה, קצב הלב ועוד.

 

מתוך אתר ספורטליין




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג