על גג ישראל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב




בעקבות ההצלחה הרבה של אירוע הספינינג הגדול בשנה שעברה, שכלל 1200 רוכבים, השנה מרחיבים את המיזם ופותחים גם מרתון יוגה על גג המגדל המשולש, שיכלול שמונה שיעורים בשעות השקיעה והזריחה. 1350 משתתפים כבר נרשמו








הנוף עושה את הכל. השמיים כחולים, השמש והירח ישטפו את הגג והמשתתפים ישקיפו מלמעלה למטה על מגדל הקריה, שכונת מונטיפיורי המיושנת וחוף הים שברקע. הפנינג ויוגה על גג עזריאלי הוא ארוע הספינינג הגדול ביותר לשנת 2008, שמתקיים על הגג של ישראל.

24 שעות של שיעורי ספינינג ויוגה על מנחת מסוקים. השנה יתקיימו גם שיעורי יוגה על גג המגדל המשולש ובקומת המצפה של המגדל העגול. כ- 1350 אנשים כבר נרשמו, וידוושו במרץ מאות אלפי קילומטרים בלי לזוז לשום מקום, משתתפי היוגה יכנסו מודעות חדשה בשחקים. אין ספק שתרגול יוגה בנוף עוצר נשימה, באוויר הפתוח בשעות השקיעה והזריחה, ומה שביניהם עם מורים בעלי שם, היא חוויה חד פעמית שמרוממת את הגוף ואת הנפש. השיעורים מתאימים ברמתם לכל סוגי המתרגלים.


אלהיוגה
, מרחב היוגה המוביל בישראל
העמידו לטובת האירוע את מיטב המורים ליוגה שיעבירו את האירוע בשיטות שונות של תרגול יוגה שיועברו באירוע. אלו הן השיטות המרכזיות המתורגלות היום בעולם כולו, אשטאנגה, איינגר, ויניאסה. מיטב המורים יעבירו את האירוע בשיטות אלה ובראשם, שמעון בן אבי, מבכירי מורי האשטאנגה בארץ, ננסי גרדוש, מבכירות מורי האיינגר בארץ.

מרתון ספינינג בשחקים מהווה הזדמנות חד פעמית לעלות למתחם ה- VIP שעל גג מרכז עזריאלי וליהנות מחוויה לגוף ולנשמה, בהדרכת המורים המובילים בתחום, "בישראל עוסקים למעלה מ – 30,000 איש בספורט הספינינג ומעגל זה הולך ומתרחב מידי שנה, לכן החלטנו במרכז עזריאלי להפוך את מרתון הספינינג למסורת כשם שאימצנו את מרוץ המדרגות. חשוב לציין, כי שמנו דגש על שמירת בטיחותם ובריאותם של המשתתפים ואת האירוע תוביל רוני יפה הנחשבת לאוטוריטה בתחום ספורט הספינינג", אמר ארנון תורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי.

"זו השנה השלישית בה אדידס לוקחת חסות על אירוע בסדר גודל כזה בארץ, ואנחנו נרגשים לקראת האירוע. חלק חשוב באסטרטגיה של חברת אדידס בארץ ובעולם היא להיות מובילה בתחום הספורט על כל ענפיו" אומר, שלום מוליוב, מנכ"ל לייף ספורט.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג