עומד להיות שמח על גג עזריאלי

אם למגדלי עזריאלי היו גלגלים? בעצם למה אם, סביר להניח שביום חמישי הקרוב ועד כניסת השבת, מאות מדוושים ינסו להזיז את המגדל קצת מזרחה אל הרוח במשך 24 שעות רצופות, איך הם יעשו זאת? 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אם למגדלי עזריאלי היו גלגלים? בעצם למה אם, סביר להניח שביום חמישי הקרוב ועד כניסת השבת, מאות מדוושים ינסו להזיז את המגדל קצת מזרחה אל הרוח במשך 24 שעות רצופות, איך הם יעשו זאת? 

מאת:יריב זרביב


אירועי הכושר על מנחת המסוקים של מגדלי עזריאלי הפכו מזמן לאטרקציה מקומית, אולי בגלל האוויר בקומה העליונה או ההרגשה להתאמן כל כך גבוה מעל פני הים, מה שבטוח, זו שעת כושר מדהימה, ובמקרה זה, 24 שעות של כושר.

אירוע הכושר הגבוה בישראל עומד להתחיל, והשנה יכלול מגוון רחב של פעילות ספורטיבית. מרתון הספינינג שיערך על מנחת המסוקים, יכלול לראשונה תחרות ספינינג לכול המעוניין להשתתף. בתחרות יתחרו שלושה רוכבים בצבירת המרחק הרב ביותר במהלך 15 דקות. בכל 20 דקות יתחלף סבב מתחרים והמנצח בכל מקצה יזכה בפרס.

לכול אורך האירוע יתקיימו שיעורים עם אנשי הכושר המובילים בישראל ביניהם,  רוני יפה, המשמשת כנציגת שיטת הספינינג בישראל והמוסמכת בלעדית להכשרת והסמכת מדריכי ספינינג בארץ, טל רז מנכ"ל כלל פיננסים, איז'ו שלהב מבכירי מדריכי הספינינג בארץ ועוד רבים אחרים.

במקביל לאירועי הספינינג יתקיים לראשונה השנה – אירוע קיקבוקס אירובי עם טובי המדריכים מכל רחבי הארץ ביניהם ג'ורג' עסלי מבכירי מורי הקיקבוקס בארץ, נדב מאירסון מדריך הקושר מהתוכנית לרדת בגדול  ואושר דלאל אלוף ישראל בטאקוונדו. האירוע יערך על גג המגדל המשולש וילווה עם די ג'יי ותאורה מול נוף עוצר נשימה של העיר תל אביב בשעות הערב והלילה.

הדובדבן שעל הגג מגיע השנה במתכונת מסיבת ענק עם הדי ג'יי אליאן פרוג'קט שינגן בלילה שבין יום חמישי לשישי, נותרו עוד מקומות ספורים, מהרו להירשם.
 
לפרטים נוספים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג