מ ס ע ו ת ד נ י א ל – Polar Challenge

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

מהו האתגר האנושי הקשה ביותר? שאלה זו מעלה מועמדים רבים לתואר בהם הטור דה פראנס, הטיפוס לפסגת הר 2K , הקפת העולם ביאכטה, מרוץ הסהרה, תחרות הטריפל איירונמן או האקו צ'אלנג'. כולם, מועמדים ראויים ומכובדים אולם יש מסע אחד ששום תחרות או מסע אחר בים או ביבשה, לפסגות ההרים או למרחבי האוקיאנוסים לא ישווה לו. המסע הרגלי לקוטב. 65 ימים של צעידה יומיומית של 10 שעות, בטמפרטורות של מינוס חמישים מעלות רתומים למזחלת של 140 ק"ג הופכים את המסע לקוטב למשהו אחר. אתגר ברמה שונה לגמרי. ליגה בפני עצמו. לא פלא שיותר אנשים טסו לחלל מאשר הגיעו לקוטב.

דניאל קרן יוצא בעקבות אמונדסן, סקוט ופירי לקצוות העולם וכיאה לפרויקטים ולמסעות של קרן, הכל נעשה בתכנון מדוקדק לפרטי פרטים ועם המון מחשבה והשקעה.





אם כל המסעות – אתגר הקוטב

בימים אלה עלה לאוויר אתר האינטרנט של דניאל קרן, www.danielkeren.com ובו מופיעים כל פרטי המסע כולל ההכנות, התוכניות, כלי העבודה, המפות הקשר, הרובים ממש כל מה שיהיה ברשותו לפני ובמהלך המסע.

בתקופת המסע עצמו, ישדר קרן שידורים ישירים מהקוטב לאתר האינטרנט, כולל סרטי וידאו ותמונות סטילס.

אנו נעקוב אחריו מכאן, באופן ישיר ובינתיים נאחל לו הצלחה בהכנות וכמובן במסע, המתוכנן לחודש מרץ 2006.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג