מ ס ע ו ת ד נ י א ל: ענקי האקסטרים נפגשים בריו

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דניאל קרן


בתחילת דצמבר 2004 יתאספו טובי הספורטאים בעולם לתחרות האקסטרים הבינלאומי הגדולה ביותר שתפגיש 80 קבוצות בנות ארבעה ספורטאים. הנבחרת הישראלית כוללת את מיקי חליקה בשחייה, ניל אוברייאן באופני הרים, ירון לוין בגלישה אווירית ושי פיפמן בריצה. הישראלים יתחרו מול אלופי העולם באיירונמן, מול ספורטאים אולימפיים ואלופי המדינות מכל העולם בשחייה בים הפתוח, באופני הרים במסלול מגוון, טכני וקשה, בגלישה אווירית מעל העיר המיוחדת ובריצה בחול לאורך החופים המפורסמים בעולם של איפנמה וקופקובאנה.דניאל קרן על תחרות רד- בול ג'יאנטס בריו.


נבחרת הענקים הישראלית


תחרות האקסטרים של רד-בול שתתקיים בחמישה בדצמבר בריו דה ז'נירו תהיה במתכונת של תחרות שליחים של ארבעה תחומי ספורט. ההתחלה במסלול שחייה שאורכו 4 ק"מ יחל בחוף המפורסם של קופקבאנה אל תוך הים הפתוח; כאשר לאורך המסלול, יאלצו השחיינים לטפס על צוק המתנשא לגובה של 8 מטרים ולקפוץ ממנו חזרה למים. בסיום השחייה יעבירו השחיינים צ'יפ לרוכב אופני ההרים. מסלול רכיבת אופני ההרים באורך 45 ק"מ והוא עובר בסמטותיה הפנימיות והצרות של ריו דה ז'נרו וממשיך לקורקובאדו עד לפסלו המפורסם ביותר בעולם של ישו, יורד לג'ונגל של הפארק הלאומי של טיג'וקה ועולה שוב עד לפסגה השכנה של פדרה בוניטה. מסלול האופניים בחלקו בשטח אורבני ובחלקו האחר כולל קטעים טכניים מסובכים וקשים, סינגלים מסוכנים, וקטעי מדרגות וטיפוס תלול שבו האופניים נישאות על הגב. בתום טיפוס לפסגת הצוק מועבר הצ'יפ לגולש אוויר שלאחר ההמראה יעשה הקפה בשמיים מסביב לפסלו המפורסם ביותר של ישו המזוהה עם קו המתאר של ריו. לאחר הנחיתה בחוף איפנמה הרצים נוטלים את הפיקוד: עליהם לגבור על מסלול באורך 15 ק"מ של חול, בטון ואספלט בחום המחניק של ריו, דרך חוף איפנמה ולאורך חוף קופקבאנה.
האטרקציה לא טמונה רק בתחרות עצמה אלא גם במיקום יוצא הדופן: ג'ונגל, ים, חול, הרים ואחד מהאתרים המרתקים ביותר בעולם, אשר חברו יחד על מנת ליצור את הרקע המדהים של האירוע.


מחנות אימונים ברמה"ג


המתחרים הישראלים הם:
מיקי חליקה, שחייה – מיקי מחזיק בשיא ישראלי ובעל מדליות מאליפות העולם ואליפות אירופה.
ירון לוין, גלישה אווירית – ירון אלוף הארץ לשנת 2003.
שי פיפמן, ריצה – שי היה אלוף הארץ בתחרויות התריאטלון והדואטלון מספר פעמים.
ניל אובריין, אופני הרים – ניל חבר בנבחרת הארצית ומתמחה בתחומים שונים של רכיבה, מדריך למיומנויות רכיבה ומרצה בווינגיט.


דניאל קרן – בגלישה אוירית


מי עוד יהיו שם:

יורגן זאק 7:51 באיירונמן הוואי וכל מילה נוספת מיותרת, יאן סיברסן מחזיק שיא העולם של 42 דקות בזמן השחייה באיירונמן,
טים דה-בום פעמיים אלוף העולם באיירונמן הוואי,
קארווין צ'ד 17 פעמים מדליית זהב באליפות ארה"ב ומדליית כסף באולימפיאדה, ג'וליאן אבסאלון
אלוף צרפת ואלוף העולם 2003 באופני הרים,
נף ראלף אלוף העולם לנוער באופני הרים, ואלי ויולה אלופת העולם למרחק 5 ק"מ שחייה, סיץ כריסטיאן
אלוף העולם בגלישה אווירית.

במילים אחרות, מהאולימפיאדה באתונה, מאיירונמן הוואי, ומתחרויות הריצה והגלישה האווירית יגיעו אלופי עולם, סגני אלופים, אלופי המדינות ועוד עשרות ספורטאי עילית המייצגים את המדינות שמהם נשלחו.


עוד על הקבוצה הישראלית באתר האירוע:



פרטים נוספים על התחרות, סרטי וידאו ומשחקי מחשב, באתר התחרות:




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג