לא רק ספינינג בשחקים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



אדידס ספינינג בשחקים שהתקיים ביום שישי האחרון על גג מרכז עזריאלי, כינס מעל 1000 משוגעים ובני משפחותיהם אשר באו להזיע על הצ'ופצ'יק של המגדל העגול.
היה שמח

בסביבות השעה 13:00 בצהריים כאשר מחצית האירוע מאחורינו הגיעו הסלבריטיס. ראשונות להגיע היו רוני סופר-סטאר ואגם רודברג ואחריהם גם רן דנקר כיבד אותנו בנוכחותו. עוד קודם לכן תיקלט באחד הסשנים די-ג'י ישראל אהרוני אשר לא הסתפק רק בתקלוט והשתתף באופן פעיל גם באחד השיעורים.



רוני ואגם מחממות את מנכ"ל מגדלי עזריאלי ארנון תורן
צילום: עופר ביידה


רן דנקר מתנסה
צילום: עופר ביידה

החל מהשעה 09:00 בבוקר החלה זרימת האנשים לקומת הכניסה של קניון עזריאלי שם ציידו אותם דיילות החן בצמידי זיהוי וערכה למשתתף אשר כללה בנדנה ודאודורנט אדידס ריחני לגברים ולנשים.
היישר משם עלו הספינרים, עמוסים בתיקיהם ולבושים בבגדיהם לקומת המצפה (קומה 49) והשתתפו, איש איש בהתאם לשיעורו – 90 דקות בקומת המצפה או 40 דקות על הגג במנחת המסוקים.
רבים מהמשתתפים לא הסתפקו בשעור אחד ונרשמו לשעורים בקומת המצפה ולחוויה במנחת.

בזמן שלא סובבו רגליים יכלו המשתתפים ובני משפחותיהם להנות ממגוון הדוכנים אשר מוקמו בקומת המצפה – ביגוד והנעלה של אדידס, שעוני דופק של פולאר ומסאז'ים בפינה אינטימית. מעדני יוגורט של יופלה חולקו לכל דורש וביחד עם הגראנולה החגיגה היתה מושלמת. מי שחשקה נפשו בארוחה מלאה הלך למסעדת 2C במצפה ונהנה מתפריט ואוירה מיוחדים במרחק דלת אחת מההתרחשות הקולנית.

מסתבר שהמיקום הכל כך ייחודי והרומנטי עשה משהו לאנשים. 2 הצעות נישואין הוגשו ערב כניסת השבת. המדריך עמרי פלד מלווה בבני משפחתו ושלט רחב יריעה לבש לפתע חולצה לבנה, שלף הינומה וטבעת והציע לבחירת ליבו גלי תוך כריעת ברך נישואין. בהמשך היה זה דני אשר הציע למדריכה לירון כץ הצעה שאי אפשר לסרב לה….



הצעות הנישואין על המנחת

אבל בין הצעת נישואין אחת לדיווש של סלב אחר היו אלה מאות האנשים אשר הפכו את האירוע למה שהוא.
האירוע המורכב הזה לא יכול היה להתקיים ללא הסיוע, התמיכה והעזרה של נותן החסות הראשי – ADIDAS, רשת מכוני הכושר "הולמס פלייס" עבור החשיפה והאופניים, נביעות עבור המים – לגוף ולנשמה ועשרות העובדים אשר תמכו וסייעו להצלחת האירוע ועשו הכל כדי שהמשתתפים יהנו, יזכרו ויבואו שוב. לחלקם אגב, לא היתה זו הפעם הראשונה… ורגע לפני שעזבו את המקום שאלו "מתי הפעם הבאה?".
נאמנים לסיסמה של אדידס – IMPOSSIBLE IS NOTHING הסתיים לו בשחקים עוד מרתון ספינינג מוצלח. להתראות בפעם הבאה.

רוצים לראות תמונות והרבה??? לחצו כאן

ויש גם ווידאו – מ- NRG מעריב

YNET




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג