בין כרכור ל"גראטה מור"*

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מירה ברנטל



יש לי משהו לספר לכם: קוראים לי מירה, ואני מכורה. מכורה
להליכה (עכשיו אתם צריכים לפצוח בתשואות ולדקלם במבט של אחות רחמנייה: "אוהבים אותך, מירה").

זה התחיל בהליכות יומיומיות לטווח של עשרה קילומטרים, גלש לתחרויות הליכה למרחקים קצרים, והמשיך למרתונים. אבל עכשיו, אחרי שהקיאו את ההליכה כמעט מכל המירוצים ודחקו את ההלכים להתעלק משולי הדרך על תחרויות ריצה כמו מרתון טבריה – עכשיו הבולימיה שלי לקילומטראז'ים מגיעה על סיפוקה רק באירופה. כי אירופה, בעצם מערב אירופה, היא פשוט רשת קורים אינסופית של מסלולי צעדות למרחיקי לכת.

הקיץ, למשל, זללתי 500 ק"מ ב-12 יום, בשתי צעדות מאורגנות בגרמניה ("אוקסוונג") ובדנמרק ("הרוויין"). בשתיהן לא הייתי הישראלית היחידה. הלכו לצידי פרופ' שאול לדני ופרופ' עמוס שליט. טוב, במקרה של שניהם הביטוי "הלכו לצידי" הוא די מופרך. הרבה יותר נכון לומר "ישנו לצידי" – שק"ש ליד שק"ש, מזרון ליד מזרון. מזל שבשינה אין בינתיים תחרות מי יגיע ראשון.


תמונת אוירה מ-אוקסנווג

למה אני מספרת את כל זה? כדי להעלות את מצוקת ההלכים המורעבים על מפת הדרכים של ישראל, וגם לומר לכל חברי הבולימיים האנונימיים, שעד שלא יקום הגוף שייקח את עניין מסעות ההליכה לידיים – ולרגליים – אולי כדאי לנקוט קצת יזמות פרטית.

בתור נאה דורש וגו', אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לזלילת קילומטראז' ביום שבת הקרוב, 16 באוקטובר, בצעדה במרחבי תל-אביב רבתי לרגל יום הולדתי.

הסבר: זה כמה שנים אני חוגגת את היווסדי ב-17 באוקטובר בצעדת קכש"ח – קילומטר לכל שנת חיים. השנה, בעקבות לדני, שהמציא את הקונספציה, החלטתי להזמין לצעדה את כל מי שרוצה ויכול. אז אם גם אתם בעניין של בולימיית קילומטראז'ים ללא רצון להיגמל, בואו לשחוק יחד איתי את הסוליות במסע חגיגה לאורך 45 קילומטר – פלוס קילומטר על חשבון השנה הבאה.
בונוסים: אדרנלין בדרך, אלכוהול בסיום, שי אישי ליפים והאמיצים שיתייצבו לצעדה בשעה 4:00 (כן, ארבע בבוקר), גביע לצועדים את מלוא הקילומטראז', ולקינוח – מסז' מרפה שרירים לכל המעוניין מידיהם של ויקטוריה וקובי תמורת טיפ בלבד!
מי שמעוניין בפרטים נוספים, מוזמן לשלוח מייל לכתובת
מירה ברנטל

כל הפרטים על צעדת ה-קכש"ח של מירה ברנטל
יום שבת, 16 באוקטובר
יציאה: בשעה 4:00 (כן, ארבע בבוקר) מחוף מציצים בתל-אביב.
מסלול: דרך הנמל הישן לפארק הירקון, הולכים לאורך הירקון מזרחה עד סמוך לכביש גהה, ומשם חוזרים וצועדים לאורך הטיילת התל-אביבית וחופי יפו ובת-ים עד חוף ראשון לציון. שם עושים אחורה פנה והולכים עד נקודת ההתחלה, שהיא גם נקודת הסיום.

מרחק כללי: 46 ק"מ.
קצב הצעידה המשוער – כ-5-6 קילומטרים לשעה.
הפסקות – קצרות, רק במידת הצורך.
זמן סיום משוער של הצעידה – 13:00.

ניתן יהיה להצטרף רק לקטעים קצרים לפי הנ"צ הבאים ובתיאום טלפוני עימי במהלך הצעידה (054-4856595).

זמני הגעה משוערים לאורך המסלול:
05:25 (מזרחה) 06:15 (מערבה) – הקצה הצפון מזרחי של פארק הירקון (צומת הרחובות שטרית ופנחס רוזן)
07:00 – חוף מציצים (בדרך דרומה)
08:00 – הכניסה הצפונית לנמל יפו (בדרך דרומה)
10:00 (דרומה), 10:40 (צפונה) – חוף קולוני ביץ' בת-ים.
11:50 – הכניסה הצפונית לנמל יפו (בדרך צפונה, לסיום)

· מים מינרליים יחולקו בארבע נקודות לאורך המסלול. לא לשכוח להצטייד בכובעים ובתכשירים נגד קרינה.

· הצעדה תתקיים בכל מזג אוויר, ותתבטל רק במקרה שהרופא שלי יטיל וטו.

המעוניינים לחגוג איתי בהליכה מתבקשים להשאיר פרטים עד יום רביעי 13.10 בכתובת [email protected] או בטלפון 4856595-054 (אחרי 20:00).


מירה ברנטל – מזמינה אתכם לצעדת קכש"ח

* אתר היסטורי, כ-28 ק"מ מנקודת הסיום של צעדת ה"הרוויין" הדנית.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג