אדידס ספינינג בשחקים – 24 שעות על גג עזריאלי

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

אסטרל פרוג'קשן, הרכב הטראנס הבינלאומי, היה רק אחת מנקודות השיא של "אדידס ספינינג בשחקים", אירוע הספינינג הגדול שהתקיים במשך 24 השעות של סופה"ש על גג מגדל עזריאלי העגול.

האירוע המתקיים זאת השנה השלישית, משך אליו למעלה מ- 1200 משתתפים ועוד כמות דומה של מלווים וצופים במשך 24 שעות, שהחלו ביום חמישי בשש אחה"צ והסתיימו קרוב לשעה שבע למחרת.


אסטרל פרוג'קשן

מידי שעה התחלפה קבוצת רוכבים על מנחת המסוקים, וכל קבוצה הונחתה ע"י מדריך ספינינג אחר, כולם נמנים עם טובי המדריכים בארץ.

הערב התחיל עם רוני יופה וליאור דואנס שליוו את הרוכבים בשעות השקיעה הקסומות (על אף תנאי הראות הלא טובים שהיו באותו ערב) והמשיך עם עומרי פלד ועדת מעריציו מאזור גן יבנה והסביבה, דפנה כרמל וירון גרינר הכניסו את הרוכבים לאווירת הלילה עם תחילת השעות המאוחרות ואף זכו לערוך טקס הצעת נישואים של זוג משתתפים בליווי סקסופון וכלי מיתר. עידו לוטקר לקח את משתתפי השיעור שלו לשעתיים מענגות של רכיבה אינטנסיבית כשברקע מתנגנים מיטב הטרקים המלווים במופע תאורה מרהיב מבית היוצר של אלעד מחברת דנאור.


יופה ודואניס – פתחו את האירוע

אמיר האס והדס שוטן חיממו את האווירה והכינו את הקרקע לקראת השעה 03:00 לפנות בוקר, שעת עלייתם של צמד הטראנס העולמי, אסטרל פרוג'קשן – אבי ניסים וליאור פרלמוטר. השניים חזרו יום קודם לכן מסיבוב הופעות באמריקה שהסתיים במופע במקסיקו ועשו מעבר מהיר ממועדוני הריקודים ההמוניים לגג קומה 51 של מגדל עזריאלי כשמולם 50 רוכבי ספינינג ועוד כמה עשרות מעריצים וחוגגים שפיזזו בשעות הלילה המאוחרות לצלילי מוסיקת טראנס פול און. את השעה המרהיבה, הובילה בשליטה מוחלטת, המדריכה רעות ברלב, שניצחה בהצלחה מרובה על המוסיקה, הרוכבים וקהל הרוקדים כשהיא לא מפסיקה לקפץ על האופניים בכל זמן השיעור ומשאירה מקום של כבוד לפרלמוטר וניסים.


תל-אביב של מעלה – בשעות הלילה המאוחרות

רונן לפיד סגר את הלילה והעביר את המושכות לשרית גרומן וליבי גור, שקיבלו את פני בוקר יום שישי בשלוש שעות של זריחה ותחילת היום.
הבוקר עלה עם נועם קצב, רונן לפיד וגלי ליבאון המשיך עם גל כהן שסגרה את חצי היום השני והכשירה את הגג לקראת בואם של הצמד האנרגטי, ירון בן משה וחני פוטר, שדאגו לתוספת ברוכה של זוג מתופפים. במהלך השיעור של פוטר ובן משה, הגיע צוות צילום אירופאי של ערוץ MTV, העורך בימים אלה כתבה על חיי הלילה והבילויים של תל-אביב וזכה לאיטם ייחודי במינו. כתב הערוץ האירופאי ציין בעיני שהוא מתמחה בצילומי ספורט ופאן עולמיים ומעולם לא ראה אירוע מיוחד כמו זה על גג עזריאלי.



ניב מרון, צור אלוני ודנה עזרן סגרו את 24 השעות ואת הסט האחרון בהחלט נתן איזו שלהב בשעת השקיעה של ערב יום שישי.

האירוע כולו, נוהל מקצועית ע"י רוני יופה, נציגת המותג ספינינג בישראל והמשתתפים זכו לרכוב על אופני ספינינג רשמיות וחדשות לגמרי של חברת טכנוספורט יבואנית אופני סטאר טרק.


מתיחות בגומיות פילאטיקס – עם סאני ודלית

חוויית הספינינג על גג העולם התקיימה בזכות חברת לייף ספורט יבואנית אדידס בישראל, ומרכז עזריאלי נותני החסות הראשיים של האירוע ובסיוע חברות טכנוספורט, פרימור, הולמס פלייס, אגנטק, וג'נרל מילס והופק ע"י חברת שוונג בסיוע דני בארי.

כל תמונות האירוע




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג