קבוצת השבוע של שוונג || בקצב אדיר

אמנם מדובר בקבוצה חדשה שעוד לא מלאו לה שנה, אבל היא ללא ספק סוחפת אחרי רצים רבים ומדביקה אותם בחיידק. בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - בקצב אדיר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל קבוצות השבוע של שוונג


בקצב אדיר

"הקבוצה בצמיחה וברוח הסתערות על יעדים נוספים" | צילום: אלבום פרטי

מייסדי הקבוצה: יגאל חזאני ואדיר מזרחי

מאמנים בקבוצה: אדיר מזרחי

איך קמה הקבוצה?
"בגיל 40, כחלק מתהליך אישי וכואב שעברתי, התחלתי לרוץ. לא עשיתי זאת מעולם. לפני כן רצתי בקבוצות שונות תוך הצבת יעדים בהדרגתיות 5 ק"מ 10 ק"מ חצי מרתון ומרתון. מיד לאחר שכבשתי את אחד היעדים שנחשב בעיני למשמעותי מאד עבורי – מרתון ירושלים 2018. הרגשתי שאני צריך קצת הפסקה מאימונים, היה לי מאוד אינטנסיבי.
לאחר שבועיים של מנוחה, פנה אלי חבר יקר בשם יגאל חזאני, והציע לי שנרוץ ביחד בבקרים כחלק משמירה על שגרת אורח חיים בריא. התחלנו. קבענו בימי שני ורביעי בשעה 5:30 בבוקר. העלינו תמונה לקבוצת ווטסאפ של החבר'ה ואז הצטרף משה ואז דודו ואז קארן ואז שלמה ואז רונן ועוד. הפכנו קבוצה קטנה של חברים וכולם חיכו למוצא פי, הייתי בעיניהם האוטוריטה המוסמכת לתכנון האימון. האמת, מצא חן בעיני. השילוב בין עולם הריצה שהתאהבתי בו, לבין לימוד האחרים והנתינה, הביאו אותי להחלטה שאני רוצה להתמקצע בתחום. נרשמתי וסיימתי קורס מאמני ריצה במכון וינגייט, רכשתי עוד ועוד ידע בקורסים שונים ובחוויות אימון אצל הטובים ביותר. כיום כחלק מהרחבת הידע שלי בתחום אני בעיצומם של לימודי מאמן חדרי כושר באוניברסיטת תל אביב. באוגוסט 2018 נפתחה רשמית הקבוצה 'בקצב אדי'ר". במרץ 2019 שבעה חודשים מהפתיחה הקבוצה רצה במרתון ירושלים עם 32 מתאמנים שהגיעו לרוץ במגוון המקצים בתשוקה בהנאה ובגאווה. הקבוצה בצמיחה וברוח הסתערות על יעדים נוספים וזאת מתוך דבקות במטרה: להיות מאושרים".

"תשוקה אמיתית להדביק אנשים בחיידק הספורט" | צילום: אלבום פרטי

האג'נדה שלנו.

"הקמת הקבוצה נולדה מתוך תשוקה אמיתית להדביק אנשים בחיידק הספורט ולסייע להם להכיר אושר מהו. כפי שקרה לי. גיליתי כי העיסוק בספורט ובריצה בפרט, חיזק אותי, פיזית ומנטלית, העצים והביא אותי למקומות בהם טעמתי אושר מהו. בקצב אדיר פועלת ומתקיימת כדי לגרום אושר מזוקק לאנשים. זהו חזון הקבוצה ולשם אני חותר בכל אימון ומחוצה לו. הריצה אינה היעד המרכזי בקבוצה אלא פלטפורמה בלבד. כל מתאמן מתקדם בקצב שלו ליעד האישי שלו, שאינו חייב להיות הישגי בהכרח והקבוצה כולה מהווה מעין משפחה תומכת, מדרבנת, מעודדת ומרוממת.
בקצב אדיר היא לא עוד קבוצת ריצה, אלא קפסולת אנרגיה מרוכזת שמעוררת שמחה, העלאת המודעות לכושר ואורח חיים בריא ובעיקר להזדקפות הדימוי העצמי של המתאמנים. כחלק בלתי נפרד ממימוש האג'נדה הזו, וכפועל יוצא, המתאמנים שלנו מאושרים, שמחים ובאנרגיה גבוה. האנרגיה במקום המפגש שלנו ב- 5:25 בבוקר יכולה להעיר עיר שלמה. האימונים מתקיימים באווירה כיפית, נעימה ולא תחרותית. אווירה מכילה שמאפשרת לכל מתאמן למצוא את מקומו".

"ל אחד מהמשתתפים רץ במקצה המתאים לו" | צילום: אלבום פרטי

הישגי המועדון.

"כפועל יוצא לכל המתרחש בקבוצה, הדרך להשתתפות במרוצים היתה טבעית. החל ממרוץ עלם חולון, מרוץ הלילה של תל אביב, מרתון תל אביב וכמובן מרתון ירושלים. רצנו במרוץ 'הר לעמק' שהיה חוויתי, מרגש ועוצמתי בשל אופיו המיוחד של המרוץ. בכל אחד מהמרוצים, כל אחד מהמשתתפים רץ במקצה המתאים לו מבחינת המרחק וממרוץ למרוץ מד הקילומטראז' עלה והכל בשליטה, תחת הנחיות צמודות שלי, הפגנת משמעת ספורטיבית והבעת אמון בי כמאמן. עובדה ראויה לציון שאני רואה בה משמעות היא שהמתאמנים שלנו מגיעים מכל רחבי גוש דן – יבנה, רחובות, רמלה, רמת גן, יהוד, גבעתיים, ראשון לציון, בת ים, בני ברק, תל אביב. אני יכול לומר בגאון, כי אחד ההישגים הגדולים מבחינתי, אם לא הגדול מבניהם, כמאמן הקבוצה, זו האפשרות לעזור למתאמנים שלי להביא עצמם לקדמת הבמה של חייהם, לשפר את הדימוי העצמי שלהם, לחוש תחושת הישגיות ולחיות באנרגיה גבוה, בזכות הספורט והקבוצה".

איפה ומתי נפגשים

"האימונים מתקיימים בימים שני ורביעי בשעה 5:30 בבוקר במתחם פארק פרס בחולון".

מטרות קרובות באופק.

מרוץ בוז'ולה הישראלי ב 4.10, מרוץ בוז'ולה בצרפת 23.11, מרוץ עמק המעיינות 7.12".

למה דווקא אצלנו?

"בקצב אדיר אינה קבוצה תחרותית. כולם אנשים רציניים, בעלי תודעה גבוה לעצמם ובעיקר לחברה. למה אצלנו? כי חוץ מהמאמן, כל אחד ואחת מהמתאמנים שלנו יעזרו לך להגיע ליעד שלך, בטבעיות. המאמן מלווה כל אחד ואחת באופן אישי".

"כל אחד ואחת מהמתאמנים שלנו יעזרו לך להגיע ליעד שלך" |צילום: אלבום פרטי

למי מתאימה הקבוצה.

לכל מי שרוצה להגיע לאימון שהוא חוויה מדהימה. לכל מי שחושב ש'ריצה היא לא בשבילו'. לכל מי שרוצה להתחיל ולא יודע איך. לכל מי שרוצה להתחיל את היום שלו באנרגיית שיא. לכל מי שרוצה לכבוש יעדים של 5 / 10 / חצי מרתון ומרתון – וליהנות באמת מהדרך לשם. לכל מי שאוהב אנשים".

יצירת קשר:

דפנה מזור – 054-337.17.67, אדיר מזרחי – 0505.903.904

פייסבוק – "בקצב אדיר קבוצת ריצה באנרגיה מנצחת"

אינסטגרם – beketzevadir

רוצים גם אתם להופיע במדור "קבוצת השבוע" של שוונג? שלחו מייל לדגנית [email protected] ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג