צבע חדש ל-PUREBOOST X של אדידס

לאחר ההצלחה של דגם ה-PUREBOOST X בתחילת השנה, אדידס משיקה צבע חדש לנעל הריצה שנוצרה עבור נשים ועל ידי נשים - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכבוד שנת הנשים, עליה הכריזו באדידס השנה, השיקה החברה בפברואר האחרון את נעל הריצה שעוצבה במיוחד עבור נשים: PUREBOOST X המותאמת למבנה כף הרגל הנשית. הנעל אשר זכתה לאהדה רבה בקרב קהל הלקוחות הנשי של המותג וקטפה מאז השקתה אינספור מחמאות מאצניות מקצועיות ברחבי העולם, חוזרת שוב אל מדפי המכירה והפעם בצבע נשי ובוהק במיוחד. דגם ה-PUREBOOST X המציע שילוב מנצח בין טכנולוגיה מתקדמת לבין עיצוב אפנתי, הוא פרי פיתוח משותף של אדידס יחד עם ספורטאיות אולימפיות מרחבי העולם המבוסס על שנים של מחקר ופיתוח, המבטיח איכות ונוחות מקסימלית לרצות יחד עם לוק מנצח.

80832.2

פיתוח טכנולוגי עם קשת מרחפת המנותקת מסוליית הנעל

במהלך אוגוסט תצא החברה בקמפיין נרחב הקורא לנשים לקום ולהצטרף לטרנד הריצה והכושר שממשיך לכבוש את העולם, תחת ההבטחה הפרסומית: I AM POSITVE ENERGY. דגם ה-PUREBOOST X מציג פיתוח טכנולוגי פורץ דרך של קשת מרחפת המנותקת מסוליית הנעל ועוטפת את מרכז כף הרגל מלמטה ובכך מעניקה היא תמיכה ייחודית אותה ניתן להרגיש לאורך כל הריצה. הקשת המרחפת מצטרפת אל גפת הנעל, אשר נמתחת ומתאימה עצמה לתנועת כף הרגל ולמערכת שרוכים בנעילה ייחודית, וביחד הן מספקות התאמה אישית לכל רצה. הנעל, המחבקת את הרגל מהעקבים ועד הבהונות, מאפשרת גמישות מרבית לכף הרגל ותנועה חופשית בזמן הריצה.

80832.1

סוליה המונעת החלקה בזמן ריצה ובעלת אחוז שחיקה מועט ביותר

שיתוף הפעולה של חברת אדידס וחברת הצמיגים Continental נמשך גם בדגם ה-PUREBOOST X וכולל סוליית נעל העשויה מתרכובת גומי, בדומה לצמיג של רכב, המשפרת את האחיזה על כל משטחי הקרקע, בין אם רטובה או יבשה, שטוחה או הררית המונעת החלקה בזמן ריצה ובעלת אחוז שחיקה מועט ביותר.

מידות: 36-42

מחיר: 599.90 שקל

ניתן להשיג ברשת חנויות אדידס ובחנויות המובחרות




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג