ההליכון הביתי שאולי ישפר לכם את הריצה

MYRUN הוא הליכון חדש, שתוכנן על ידי רצים עבור רצים, על מנת להציע חוויה הטובה באימונים ביתיים המשלבת תכניות מותאמות אישית ומשוב טכניקת ריצה לאורך כל הדרך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מסילת הריצה החדשה של טכנוג'ים, נחשפה לראשונה בתערוכת העיצוב הבינלאומית Salone del Mobile במילאנו וכבר נחשבת לפריט מסקרן נוסף לשימוש ביתי. נראה כי הודות לעיצוב המינימלי, MYRUN מתאקלם בכל סביבה עם ביצועים מאתגרים, בנוי מחומרים איכותיים ומשמש בעצם כפתרון הדיגיטלי הראשון המשלב הליכון עם אפליקציה ייעודית וטאבלט (אייפוד או אנדרואיד).

78958.1

משמש כפתרון דיגיטלי המשלב הליכון עם אפליקציה ייעודית | צילומים: מוטי קליין

משפר ריצה

דירוג ריצה הוא אלגוריתם חדשני למדידה שפותח כדי לשפר את איכות ויעילות הריצה על ידי אספקת משוב אינטראקטיבי למשתמשים בכל צעד, מקצב ותנודה. הודות למערכת משוב חזותית על גבי הטאבלט, כל משתמש יכול להיות מהיר ויעיל יותר – אימוץ מקצב הריצה המתאים ביותר למהירות ולאורך הצעד, מציאת הצעד היעיל והבטוח ביותר ומזעור תנועות ותנודות במרכז מסת גוף.

מוסיף קצב

קצב הריצה יכול להפוך למוזיקה. פונקציית המוזיקה Running Music תבחר מהטאבלט רצועות מוזיקה המתאימות ביותר לקצב הריצה שלך. אם בחרתם לרוץ ללא מוזיקה, המסילה מאשרת פעולה חלקה יוצאת מן הכלל עם רעש נמוך גם במהירות שיא של 20 קילומטר לשעה.

78958.2

משטח ריצה וההסתגלות שמתאים את עצמו

MYRUN הוא הליכון עם משטח ריצה רחב ביחס לגודל המכשיר עצמו. משטח ריצה חדשני זה מתאים את עצמו למאפיינים של המשתמש, המציע את התמהיל הנכון על פי סגנון הריצה או הליכה של כל משתמש -תגובה רכה יותר למתחילים, או משטח קשה יותר לרצים עם ביצועים גבוהים ועוד.

תרגילים, מטרות ותכניות מותאמות אישית

ניתן לתכנן תרגילים, אימונים או תכניות מותאמות אישית. האפליקציה הייעודית כוללת תכניות ספציפיות כדי לשפר את טכניקת הריצה, תכניות אימונים מיוחדות העובדות על מרווחים – להגדיל את המהירות ואת הסיבולת, ומדידת דופק קבועה עם רצועת דופק (CPR). בנוסף, משתמשים יכולים ליצור תכניות מותאמות אישית ולבנות שגרת אימונים לפי מצב, יעדים וזמן פנוי. שלהם.

78958.3

MYRUN מסנכרן ריצות ופעילות חוץ (Outdoor)

לחוויית אימון מושלמת ניתן להוריד את אפליקציית הכושר של MyWellness app ולסנכרן את אימוני ה OUTDOOR ליומן האימונים. עם MYRUN LOGBOOK ניתן לעקוב אחר ריצות, פעילויות מחדר הכושר, פרמטרים כגון משקל, גובה, אחוזי שומן וכו'. בנוסף, ניתן לסנכרן באופן אוטומטי את נתוני הפעילות שבוצעו על ידי אפליקציות אחרת ולשכפל את האימון שבוצע בחוץ על MYRUN עם אפליקציות ריצה כגון Polar Flow, STRAVA, Runkeeper ועוד.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג