מסביב לעולם || חופשה אקטיבית בלונדון

גם אתם בחו"ל בחג? חובבי הריצה ימצאו בלונדון גן עדן לרצים: פארקים רחבי ידיים, אירועי ריצה למכביר, סיורי ריצה מיוחדים במרכז העיר וכמובן שופינג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרתון לונדון התוצאה לא תמיד קובעת
מרתון לונדון התוצאה לא תמיד קובעת

איפה לרוץ?

בלב לבה של לונדון שוכנים הפארקים המלכותיים אשר מספקים חוויית ריצה מיוחדת ושונה. כל הפארקים הם שטוחים למדי נוחים לריצה, ומומלץ בחום להיכנס ולתור את השבילים הפנימיים שבפארקים, אשר יובילו אתכם לפינות קסומות ולא מוכרות. הייד פארק הוא אחד הפארקים הגדולים בלונדון, ומספק סביבת ריצה נפלאה, נטולת תחבורה בלב הכרך הסואן. אל תפספסו גם ריצה בגני קנסינגטון המקסימים, מסלולם הקבוע של רבים מן הרצים המקומיים. בפארקים הקטנים יותר: גרין פארק ופארק סנט ג'יימס תזכו להזדמנות נדירה לרוץ ממש ליד ארמון באקינגהם. לממהרים, ניתן לשלב את כל ארבעת הפארקים במסלול היקפי אחד גדול שאורכו כ-12 ק"מ.

מרתון לונדון לא תמיד התוצאה קובעת

קונספט סיורי הריצה הולך ותופס תאוצה גם בלונדון

עוד כתבות בנושא
חופשה אקטיבית בשוויץ
חופשה אקטיבית בפאריס
מסביב לעולם על אופניים 

אפשרות אחרת מקובלת לריצה בלונדון היא לאורך נהר התמזה. אפשרות נפלאה לחוות את האווירה הלונדונית במיטבה, עם שילוב של חדש מול ישן ולהרגיש חלק מקהילת הריצה הבינלאומית.

סיורי ריצה, הדרך המושלמת להכיר את לונדון דרך הרגליים

קונספט סיורי הריצה הולך ותופס תאוצה ברחבי העולם, ולא פסח גם על לונדון. בין אם אתם מבקרים בחופשה משפחתית, או בנסיעת עסקים, תמיד אפשר לשלב סיור ריצה מוקדם בבוקר לפני שמתחילים את היום. ב-City Jogging Tours מציעים סיורים פרטיים או בקבוצות, במגוון מסלולים בליבה של לונדון. אורך המסלולים נע בין 6 ק"מ ל-12 ק"מ, ותוכלו לבחור את אופי המסלול שמתאים לכם: סיור גנים, סיור אתרים, ריצה לאורך הנהר וכו'.

לרוץ בגשם? כן!

קשה להימנע מגשם בלונדון, אבל הגשם לא צריך להפריע לכם להנות מהריצה עד תום. חשוב לזכור להצטייד במעיל רוח מבד מנדף ועמיד במים, ואתם מסודרים. עוד פריט ריצה חשוב לימי הגשם זה כובע מצחייה שמונע מהמים להיכנס לעיניים (חשוב במיוחד לבעלי משקפיים). לאחר הריצה, אל תשכחו לשים עיתונים בנעלי הריצה הרטובות, על מנת שיתייבשו בזמן לריצה הבאה שלכם.

חנויות ריצה

בלונדון אפשר למצוא הכל, כולל חנויות הקונספט של מותגים גדולים כמו נייקי, אדידס וכו'. אם תשאלו את המקומיים, רבים מהם קונים ב-sports-direct, רשת בריטית גדולה עם עשרות חנויות בלונדון, אשר מחזיקה את כל המותגים המוכרים, והרבה מוצרים במחירים מפתיעים. לפרטים נוספים אז אם אתם בדרך ללונדון, אל תשכחו לקחת איתכם זוג נעלי ריצה, כי העיר המופלאה הזו היא פשוט גן עדן לרצים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג