מחווה לג'ורדן: נשבר שיא העולם בריצת מייל תוך כדי כדרור כדורסל

מאמן האתלטיקה דילן סורנסן החליט לשלב בין שני ענפי הספורט האהובים עליו ולשבור שיא מיוחד בהשפעת הסדרה הדוקמונטרית על מייקל ג'ורדן "הריקוד האחרון"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אתלט העבר האמריקאי ניק סימונדס (סגן אלוף העולם ב-800 מטר ב-2013) הפך לאחר פרישתו ליוטיובר שמנסה אתגרים שונים ומגוונים בריצה. באחת הפעמים הוא ניסה לבדוק עד כמה מהר הוא יכול לרוץ מייל תוך כדי כדרור של כדורסל והוא עשה את זה ב-5 דקות ו-29 שניות. מאז השיא שלו נשבר שלוש פעמים ובסוף השבוע שעבר הוא אפילו נופץ.

עוד כתבות בנושא 
שיא עולם חדש ב-100 מייל על מסילה, לא תאמינו מה הקצב
מהו השיא העולמי בריצת מייל באנטרקטיקה?
10 שיאי ריצה מוזרים במיוחד

השיאן החדש והמאושר הוא דילן סורנסן בן ה-30, מאמן אתלטיקה באוניברסיטת צפון קרולינה, שגדל כשחקן כדורסל והחליט לשלב בין שתי האהבות הכי גדולות שלו, כדורסל וריצה, כמחווה לסדרה הדוקומנטרית על מייקל ג'ורדן והשיקגו בולס "הריקוד האחרון" וגם כדי לחגוג את יום הולדתו ה-30.

העובדה שסורנסן הוא רץ די מהיר ועוד יותר, טכניקת הכדרור שלו שהיא הרבה יותר טובה מזו של ניק סימונדס, גרמו לו לסיים את ריצת המייל (ארבע הקפות באצטדיון אתלטיקה) בזמן של 4:37 דקות, כך שלפי הרישומים של חובבי השיאים הבלתי רשמיים בעולם – אכן מדובר בשיא חדש ושיפור של 15 שניות לשיא הקודם שנקבע על ידי תומאס שוירמן.

"לחצתי הכי חזק שיכלתי ולא ניסיתי לרוץ לפי קצב מסוים", סיכם סורנסן, "אומרים שגיל זה רק מספר וזה נכון. אני בן 30 אבל מרגיש חזק מתמיד. הרגשתי כל הזמן שאני בהתקפה מתפרצת והרגשתי את 'אייר ג'ורדן' איתי. אני מזמין לאתגר את כל מי שחושב שהוא יכול לעשות את זה מהר יותר".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג