מה תלבש הנבחרת הישראלית למשחקים האולימפיים בריו 2016?

בין ריצה, לרכיבה ולקפיצה לגובה, חברי הנבחרת שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים של ריו הצטיידה גם במדים ייצוגיים בהשראת דגל ישראל והמגן דוד - כך זה נראה על הספורטאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת קסטרו הציגה היום את מדי הנבחרת האולימפית הישראלית למשחקים האולימפיים בריו שיתקיימו באוגוסט. מדי הנבחרת האולימפית הישראלית ישמשו את כל חברי הנבחרת בטקס הפתיחה ובכל הטקסים הרשמיים במשחקים האולימפיים. בהרמת הכוסית לרגל השקת המדים החדשים, איחל גבי רוטר מנכ"ל משותף קסטרו לספורטאים הצלחה במשחקים האולימפיים, "זאת גאווה גדולה להלביש את הספורטאים האלופים שלנו, המייצגים את המדינה. אנו גאים בספורטאים ומאחלים לכל אחד מהם כי יהיה בלבה של קסטרו להצלחתו".

קסטרו חושפת את מדי הנבחרת הישראלית לאולימפיאדת ריו 2016 צילום שוקה כהן _150

הרוכבת שני בלוך (מימין) שהשיגה את הקריטריון באופני כביש עם מדי הנבחרת | צילום: שוקה כהן

את המדים החדשים הציגו הספורטאים: נטע ריבקין ונבחרת ההתעמלות האמנותית, הרוכבת שני בלוך, דימה קרויטר, אנטולי שפרן ומרגריטה דורוז'ון, המאמנות ויגדורצ'יק סאמופאלוב וזוסמן. אליהם הצטרפו נבחרת הפרזנטורים של קסטרו: עומר דרור, לירז דרור ונוי והדר קרקו.

קסטרו חושפת את מדי נבחרת ישראל אולימפיאדת ריו 2016 צילום שוקה כהןjpg_19

וישמשו את 100 הספורטאים, הסגל ואנשי ההנהלה | צילום: שוקה כהן

מדי הנבחרת לריו עוצבו על ידי מעצבי האופנה של קסטרו, בהשראת דגל ישראל והמגן דוד. כבכל פעם מזה 20 שנה המדים מוענקים לנבחרת בתרומה מלאה, וישמשו את 100 הספורטאים, הסגל ואנשי ההנהלה, בכל האירועים והטקסים הרשמיים במסגרת התחרויות.

קסטרו מדי הנבחרת האולימפית הישראלית ריו 2016 צילום מיכאל טיופול _2

צילום: מיכאל טיופול

צילום עמוד הבית: שוקה כהן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג