הספורטאיות נטע ריבקין ומורן סמואל ידליקו נר נשמה לקראת יום השואה

השתיים תדלקנה נר נשמה אישי לנשים שנספו בשואה ובכך תיקחנה חלק במסורת ההנצחה של זכר הקורבנות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נטע ריבקין המתעמלת האומנותית הראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל שעמדה על הפודיום באליפויות עולם ואירופה, ומורן סמואל זוכת מדלית הארד בחתירה מהמשחקים הפראלימפים בריו 2016, ידליקו לקראת יום השואה נר נשמה אישי על שם מתעמלות אולימפיות שנספו בשואה.

תדליק נר נשמה אישי לקראת יום השואה. נטע ריבקין

המתעמלת נטע ריבקין תדליק לקראת יום השואה נר נשמה אישי על שם המתעמלת האולימפית סטלה בליץ אגסטריבה, מתעמלת שזכתה למדליית זהב, היתה נשואה ואם לשניים באמסטרדם שבהולנד ונספתה באושוויץ שבפולין כשהיתה בת 34 במותה. "אני נרגשת מאוד לקחת חלק במסורת המבורכת של עמותת "שם ונר" ולהנציח את זכרה של מתעמלת אולימפית שנספתה בתקופת השואה ובכך להנציח את זכרה ולספר את סיפורה", סיפרה ריבקין.

מורן סמואל תדליק נר אישי

גם מורן סמואל זוכת מדלית הארד בחתירה מהמשחקים הפראלימפים בריו 2016, תדליק לקראת יום השואה נר נשמה אישי על שם שרלוטה סלומון שנספתה בשואה. סמואל, ספורטאית פאראלימפית שזכתה באליפות העולם בחתירה ותזכה השנה גם להדליק משואה, תדליק לקראת יום השואה נר נשמה אישי על שם שרלוטה סלומון, אמנית שנספתה בשואה והיתה בת 26 במותה. "אני לוקחת חלק במסורת ולהנציח את זכרה של אמנית שנספתה בתקופת השואה ובכך להעביר הלאה את סיפורה ומורשתה, זו אחריות של כל אחת וכל אחד מאיתנו להשמיע את קולם של הנספים", אמרה סמואל.

עמותת "שם ונר" הפועלת להנצחת זיכרון השואה לדורות הבאים בדרך מקורית ואישית, קוראת למשפחות הנספים ולכלל הציבור הישראלי, לקראת יום השואה להנציח את זכר נספי השואה, באופן מיוחד המבליט את הסיפור האישי של הנספה ומציין את שמו, גילו, עיר מגוריו או כל פרט אחר שידוע עליו באמצעות יצירת נר זיכרון אישי.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג