החניון שמשמש את קהילת הרצים יהפוך להיות בתשלום

אלפי רצים ורוכבים נהנים משירותי החניון ללא תשלום הסמוך לנמל תל אביב, כעת החליטה העירייה שלא עוד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יתכן ומדובר באחד החניונים האחרונים באזור תל אביב שנמצא באזור אסטרטגי ומבוקש ועדיין הוא ללא תשלום ומשרת אלפי ספורטאים, רצים ורוכבים, לצד רבים אחרים הבאים אליו על מנת להגיע לנמל תל אביב. מדובר ב"חניון רחבעם זאבי", הסמוך למתחם חברת החשמל רדינג ורבים מקבוצות הריצה קובעים את המפגש שלהם באזור הזה, בשל החניה החינמית שנחשבת בוודאי בתל אביב למצרך נדיר ביותר.

בקרוב בתשלום | צילום: ארן הרשלג

בביקור השבוע בחניון ניתן היה לראות כי בחניון הוקמו מכשירי גבייה, מחסומים ועמדות תשלום שעדיין לא חוברו לתשתיות, אך זה רק עניין של זמן עד שעיריית תל אביב תחליט ללחוץ על הכפתור ולהניע תהליכים של הפעלת החניון בתשלום. השאלה היא מדוע העירייה כל כך חושקת במתחם הזה, לאחר ששנים התירה להחנות בו ללא תשלום וללא מפריע ולקיים אותו כ"אי של שפיות" בו לא כל דבר מתורגם לכסף.

עולה השאלה האם לא חשוב להשאיר חלק מהחניונים הסמוכים למשאבי טבע שאמורים לשמש את כלל האזרחים וזאת ללא עלות? חשוב שחלק מהחניונים במרכזי בילוי אסטרטגיים יהיו פתוחים לציבור ללא עלות, במתכונת אשר היתה קיימת עד כה בחניון זה או כפי שקיים גם בחניון הצמוד לאצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עיניו בראשו הגיב:

    א. היום כבר בתשלום, 24 ש"ח חד פעמי.

    ב. לא הבנתי את טענת הכותב. החלק שלא ברור הוא למה עד עכשיו היה בחינם. באוכלוסיות מוחלשות זה בטח לא פוגע, אין להם רכב…

  • צפנת הגיב:

    הם רוצים כסף כי הם יכולים

  • יגאל הגיב:

    אין שום סיבה שבעיר עמוסה כמו תל אביב יהיו חניונים בחינם. העיריה אמורה לעודד שימוש ברכב ציבורי ולא בעוד מכוניות שייכנסו למרכז העיר.

    1. שלמה הגיב:

      שלום רב לך.
      חניון זה , בהגדרתו הראשונית, היה "חנה וסע" ,כלומר , הגע במכוניתך, חנה בחנם והגע למחוז חפצך בתוככי העיר בתחבורה הציבורית , דבר האמור לעודד נהגים לא להכנס העירה במכוניותיהם .

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג