מבחן שוונג || שעון גרמין מדגם 235 Forerunner

מבחן שוונג לשעון הריצה של גרמין מדגם Forerunner 235 שנחשב למקצה השיפורים של השעון הקודם בסדרה - הבוחן שלנו, אברום בורג, השווה בין שני הדגמים וחזר עם תשובות לכל מי שמשתומם מה ההבדלים - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גרמין התחילו להוציא שעונים בקצב יותר מהיר מאימון אינטרוולים באצטדיון. כל סיבוב שעון, וכל אחד יותר טוב. עוד לא יבשה הזיעה מעל ה-225 אותו בחנתי כאן רק לפני כמה שבועות וכבר יצאתי לבדוק את ה-235. גם הוא כקודמו המוכשר מוגדר כשעון ״אמצע הדרך״. לא בטוח שהשתכנעתי. נראה לי שמישהו בא באמצע הלילה והזיז את התמרורים ועכשיו אמצע הדרך הזו התקרבה מאד לשעוני העל. לא הספקתי לבדוק את כל התכונות האינסופיות שלו, אבל בכל מה שקשור לריצה ולסובב אותה הנה עוד שעון שאתם ממש רוצים.

70870.1

מערכת ההפעלה ב-235 היא המערכת הקלסית של גרמין

עוד מבחני שוונג
מבחן שוונג | שעון גרמין Forerunner 620
מבחן שוונג || שעון פולאר מדגםM400
מבחן שוונג || קו המשווה: מבחן השוואתי בין 5 דגמים של משקפי שמש
לרכישת Forerunner 235 בשוונג שופ – היכנסו

מכלול התכונות המוצעות בשעון עולה על כל מה שרץ סביר וממוצע צריך. בראש ובראשונה קבלת נתוני קצב פעילות הלב בזכות החיישן המובנה ברצועה, כדי למדוד את קצב פעולת הלב ללא רצועת חזה; נווטן (ג׳י.פי.אס) מדויק ומהיר; לוח מחוונים ניתן להתאמה אישית (כולל מסך עם ארבעה שדות); חיבור בלוטות׳ אמין עם הטלפון החכם, המאפשר ממשק מאד ידידותי עם היישומון – Garmin Connect, שהוא יומן ריצה מהמשוכללים שיש. על זה צריך להוסיף את אפשרות השליטה על נגן המוסיקה וקבלת הודעות למסך השעון (לא בדקתי ולא בעברית). וזאת רק הרשימה הקצרה.

מערכת ההפעלה ב-235 היא המערכת הקלסית של גרמין ועם ההיגיון הפנימי שלה. הבנת שעון אחד הבנת את כולם ואין בעיה, לכן להתרגל תוך מאה וחמישים מטר למחשב הריצה החדש שעל פרק היד. המסך איננו מסך מגע (יתרון גדול מבחינתי), אלא מופעל באמצעות כפתורי צד הממוקמים סביב המעגל החיצוני. הוא אסטטי, בהיר, נוח לתפעול תוך כדי ריצה וראוי לענידה יומיומית כהצהרה אישית רצינית.

בטבלה הבאה אפשר לראות חלק מהתכונות הדומות והשונות. אני מכיר הרבה רצים, רבים מהם – רובם בעצם – רצים עם גרמין כלשהו. אני לא מכיר אף רץ בארץ ובעולם שמשתמש בשעון הריצה שלו/שלה לכל הפונקציות המופיעות כאן ולעוד כמה שהשמטתי בכוונה. מי שרוצה שעון טוב עם ג׳י.פי.אס. מהיר ומדוייק, מד דופק אינטגרלי ואמין, חיווי מרחק, קצב, ונתוני לאפים יחד עם מד קלוריות וממשקים ידידותיים זה השעון ואין בילתו. עד הבא בתור בעוד כמה חודשים או עד שחברת אפל יחליטו לעצב מחדש את הקטגוריה של שעוני הריצה. ולסיום הרצועה, אוי הרצועה התורכיזית הזו. איך בכלל אפשר בלעדיה?

בטבלה הבאה תוכלו לראות את הדומה והשונה בן ה-235 וה-225 Forerunner

70870.270870.3

מחיר מומלץ לצרכן: 2,300 שקל

לרכישת Forerunner 235 בשוונג שופ במבצע – היכנסו




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • איתי הגיב:

    יש לי אותו כשבוע, שעון מעולה, יתרון עצום מדידת קצב לב ללא צורך ברצועה (איזה כיף!). הדגם בשחור הוא גם יפה וייצוגי ליום יום ומקבלים בונוס של מדידת צעדים, מעקב תמידי אחר קצב לב, שינה ועוד. בקיצור – שעון מומלץ ביותר.

  • גליה הגיב:

    האם נבדקה אמינות מד הדופק במקביל וביחס לשעונים אחרים? קראתי חוות דעת על מד דופק מזייף

    1. 225 הגיב:

      יש לי את ה-225. מד הדופק הזוי לחלוטין, כבר מזמן התייאשתי ממנו. מגיע למעל ל-200 בריצות ארוכות (אני מעל גיל 40, אין מצב שהדופק שלי עובר את ה 180, כנראה הרבה פחות בריצות האלו).

      1. אברום הגיב:

        רצתי ביחד עם שעון הניסוי (235) ועם ה 920 שלי עם רצועת חזה. והתוצאות בדיוק אותו דבר. ניסיתי את כל תצורות הדופק, כולל הגעה לדופק מירבי ולא זיהיתי שום בעיה.

        1. אורן הגיב:

          וזאת השאלה באמת,
          האם שעוני הדופק ללא הרצועה הם אמינים מספיק לקביעת דופק מדויק…. אני מדבר על שעונים איכותיים ולא זולים… או שזה אינבדואלי לכל בן אדם והדופק שלו ביד ?

      2. Jen הגיב:

        I have the 225, HR works just fine. ran an ultra with it, performed beautifully

  • דרור הגיב:

    האם אפשר לעשות השוואה מול פולר v800? חוץ מעניין הרצועה אני לא רואה הבדל ביכולות.

  • אופיר הגיב:

    בנוגע ל HRM:
    ה 235 מגיע עם הטכנולוגיה של גרמין, וה 225 מגיע עם הטכנולוגיה של מיו.

  • אסף מזרחי הגיב:

    רכשתי לפני חודש וזה פשוט שעון שמוציא אותי לרוץ! גם בריצה וגם באופניים ויתרתי על האנדומונדו ואני נהנה מה אפליקציה של גרמין. הדברים היחידים שהייתי רוצה לשפר זה עדכון לעברית לטובת קריאת הודעות מהטלפון וזמן סוללה מעט ארוך יותר. חוץ מזה מושלם.

    1. חאג הגיב:

      תשחק בהגדרות.
      היתן לקבל לשעון הודעות בעברית, תענוג.

  • סיגל הגיב:

    למה ערך הקלוריות במד הצעדים שמופיע על הצג הזוי? למשל:345 צעדים שריפת קלוריות:360.מוזר…

  • איתי הגיב:

    מתלבט אם לקנות כזה..
    כמה זמן תחזיק הסוללה ללא עדכונים מהנייד ומד דופק כבוי ללא מעקב 24/7??
    מישהו יודע?

    1. מני הגיב:

      יש לי 235.ללא כל הפונקציות רק שעון עובד מחזיק לי בערך 3 שבועות.

  • אלכס הגיב:

    האם ניתן לקבל הודעות סמס, מיילים וזיהוי שיחות בעיברית? האם יש לו מיקרופון?

  • כנרת הגיב:

    השירות של גרמין ל א משהו, רכשתי את השעון לפני יומיים ולא מצליחה לעדכן את התאריך על גבי הצג של השעון ולא מוכנים להסביר לי בטלפון ומפנים אותי לנסוע לבני ברק לישורת שלהם … קצת מבאס.
    משהו יודע להסביר לי איך לעדכן תאריך ?

  • אהרון הגיב:

    עדכון תאריך בגרמין … עזרה מישהו?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג