מרתון ירושלים העשירי יוצא לדרך באירוע השקה חגיגי

ראש העירייה העניק בערב אות הוקרה מיוחד לרצים מישראל שהשלימו תשעה מרתונים ובדרכם להשלים את המרתון העשירי בירושלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הערב (שני) התקיים אירוע ההשקה הרשמי והחגיגי המהווה את יריית הפתיחה למרתון Winner ירושלים העשירי, באירוע שנערך במלון וולדורף אסטוריה במעמד ראש העיר ירושלים משה ליאון. "השנה צפויים להגיע כ-5,000 רצים מחו"ל- מספר שיא של כל הזמנים", אמר ראש העיר ירושלים משה ליאון. מרתון ירושלים הוא אירוע הצובר תאוצה וביקוש עולה משנה לשנה ומיצב את מקומו בין המרתונים הגדולים בעולם, לצד מרתון ניו יורק, מרתון ברלין ומרתונים נוספים בהם כל רץ מרתון שואף להשתתף. אירוע המרתון הוא גאווה לעיר ולתושביה". כשבוחנים את הסטטיסטיקה מגלים כי בתשעת המרתונים הקודמים בבירה, למעלה מ-231 אלף איש חצו את המסלול מתוכם כ-24 אלף רצים מהעולם. גם השנה יערכו שישה מקצים: מרתון מלא (42.2 ק"מ); חצי מרתון (21.1 ק"מ); 10 ק"מ; 5 ק"מ; מרוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומירוץ קהילות (800 מטר).

ראש העירייה והרצים שירוצו השנה בפעם העשירית במרתון ירושלים | צילום: ארנון בוסאני

המרתון לטענת המארגנים הוא גם אירוע ספורט חברתי בו לוקחות חלק עשרות עמותות כדוגמת שלווה, האגודה למלחמה בסרטן, אמי"ת, קו לחיים, דרכינו, עלה, יחד, המרכז לנפגעות אונס ותקיפה מינית, קרן קובי מנדל, סולם ועוד. המרתון מהווה מקור הכנסה לתיירות בבירה, שכן בשנה שעברה עמדו ההכנסות לעסקים בעיר על כ-15 מיליון שקלים ועל פי התחזית השנה צפויות ההכנסות להגיע לרף ה-20 מיליון שקלים שיושקעו חזרה בפיתוח עסקים ובפרויקטים חברתיים בעיר.

מימין לשמאל: יעל אלמור, איציק לארי, משה ליאון, איציק קורנפיין, אבי בן דוד | צילום: ארנון בוסאני

לכבוד חגיגת העשור העניק הערב ראש העיר, משה ליאון, אותות הוקרה מיוחדים לרצים שהשתתפו בתשעת המרתונים הקודמים בירושלים, במסלול המרתון המלא, וצפויים להשתתף בו גם השנה, בפעם העשירית ברציפות. "מרתון ירושלים מעניק למשתתפים מעבר לחוויית ספורט ייחודית שאין כמותה בשום מקום אחר בעולם, גם אתגר פיזי. לצד התרומה הכלכלית האדירה לעיר וסיפורם המרגש של כל אחת ואחד מהרצים, אנחנו מצפים לשבור שיא חדש עם כמות המשתתפים בחגיגה ספורטיבית מרשימה שכמותה לא נראתה במדינת ישראל ואנו מתחייבים לחוויה בלתי נשכחת", אמר לקהל איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מרתוניסט הגיב:

    איזה יופי תותחים באמת לרוץ בירושלים מרתון מאתגר ויפה כל הכבוד לכם הרצים וכמובן למארגנים .

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג