ג'ירו ד'איטליה שלב 6: סיפור השלב בשני שירים

אחד חוגג, שני כואב, שלישי בכלל התפרק. סיום שלב שישי דרמטי וסוער בג'ירו ד'איטליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ירו ד'איטליה

זהירות הגורילה

מנצח שלב 6: אנדריי (הגורילה) גרייפל, אלוף גרמניה מקבוצת לוטו-סודאל. על קו הסיום של שלב 6, בקסטיליונה דלה פסקאיה, הניף "הגורילה" גרייפל ידיים לאחר שמימש רווחים מהולכה איכותית שיצרה לו רכבת הספרינט של קבוצתו לוטו-סודאל. גרייפל סגר את העסק עם ספרינט עוצמתי ומדויק למשעי.

יוטיוב | זהירות הגורילה: יוסי בנאי

 

אנדריי גרייפל

הניף "הגורילה" גרייפל ידיים לאחר שמימש רווחים מהולכה איכותית. אנדריי גרייפל

איזה הבדל עושה יום אחד

מאחורי גבו המאיץ של הגורילה, כאב וסבל. 200 מ' לפני הקו, צופה מהקהל הושיט יד עם מצלמה לתוך הדבוקה שטסה במהירות 70 קמ"ש לשער הסיום. הראשון לפגוע במצלמה היה דניאלה קולי מקבוצת ניפו ויני-פאנטיני, שכתוצאה מהמגע התרסק בצורה איומה, גמר את חלקו בג'ירו (וכנראה גמר את העונה בכלל) וגרר אחריו רוכבים נוספים.

יוטיוב | ההתרסקות של דניאלה קולי

מוביל המרוץ, אלברטו קונטדור שרק יום קודם לכן חגג עם חולצה ורודה ראשונה השנה, אמנם סיים את שלב 6 בורוד, אך הסתבך בהתרסקות וצלל גם הוא לכביש. קונטדור לא יכל להזיז את יד שמאל כשעלה לדוכן המנצחים, ומעלה חשש כבד לפציעה לא פשוטה בכתף או בעצם הבריח. רק בהמשך נדע אם הוא יוכל להמשיך בג'ירו. איזה הבדל עשו 24 שעות לאלברטו קונדטור. משעת החיוכים והשמפנייה של החולצה הורודה בסוף שלב 5, ועד ההתרסקות והחשש להמשך הג'ירו בסוף שלב 6. כמו השיר הבא (אך הפוך בסדר הטוב והרע):

כאילו שהדרמה והצרות לא הספיקו לספרדי, מחר ייצאו הרוכבים לשלב הארוך ביותר בג'ירו השנה – 264 ק"מ מ-גרוסטו ל-פיאוגי'. הרוכבים יעקפו את רומא ממזרח במסלול יחסית שטוח, אבל כזה שצפוי לקחת מעל 6.5 שעות. לא מתכון אידיאלי להחלמה מפציעה.


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג