אימון נשי-אישי עם המאמנת ג'ני קפלן: הסוד שלי לבטן שרירית

מי לא רוצה ישבן חטוב או בטן שטוחה ושרירית? המאמנת ג'ני קפלן מדגימה איך עושים זאת באימון קצר ואפקטיבי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הרבה אנשים שואלים אותי איך מגיעים לבטן שטוחה רצוי עם קווי מתאר יפים ומשורטטים? הרבה פעמים גם מפרטים בפניי על כל תרגילי הבטן שהם עושים והרגלי התזונה שלהם. לרוב, הדברים טעונים שיפור ואלו הן הטעויות השכיחות שעלולות למנוע מכם להגשים את חלומכם וגם לנצל את זמנכם ביעילות: עודף תרגילי בטן ומחסור בתרגילים שאפרט בהמשך; חוסר אמונה שמסתתרת מתחת לפני השטח; ותזונה לא מאוזנת.

באימונים חשוב לעבוד על כל הגוף ולהפעיל שרירים גדולים צילום מיכאל ליסיצ'קין

באימונים חשוב לעבוד על כל הגוף ולהפעיל שרירים גדולים | צילום: מיכאל ליסיצ'קין

עוד כתבות בנושא
לכל הטורים של ג'ני קפלן בשוונג
ירידה במשקל וחיטוב הגוף: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים
מוכנים לשייקים שישקשקו לכם את הקיץ?

מה כוללת הגישה שלי?

תזונה נכונה שמכוונת לבניית מסת שריר ושריפת שומנים, יצירת הרגלי תזונה נכונים, פיתוח קשר עם הגוף ואינטואיציה לצרכי הגוף במזון וכמויות. טיפים תזונתיים מנצחים שלי בטור המצורף.

באימונים חשוב לעבוד על כל הגוף ולהפעיל שרירים גדולים בתבניות תנועה פונקציונליות (תרגילים כגון דדליפט, סווינג, מכרעים, מתח, שכיבות סמיכה, זחילות מגוונות) ועבודה על טווחי תנועה – אימוני מוביליטי שתמצאו בשפע בערוץ הכושר שלי. אימון חדש ואפקטיבי לדוגמה בסוף הטור הזה.

מנטלית: עבודה מנטלית על יצירת מציאות רצויה ועבודה על דפוסים המעכבים את ההצלחה, כדי לאפשר פיתוח דפוסי חשיבה חדשים המעודדים את ההצלחה. התמדה, סבלנות ובטחון עצמי.

חשיבות עליונה לטכניקת ביצוע: להסבר על טכניקת התאוששות יעילה תוכלו לצפות בסרטון "מגרש פתוח" (מצורף למטה) עם טל ברמן וטליה סלנט בה התארחתי, הצגתי וביצענו יחד אימון מהפכני בשיטת טאבאטה אימון TABATA.

למקד מטרה: אתם יודעים כיצד תרצו להיראות ולהרגיש כשתהיו בגוף החטוב שרציתם? אם עדיין לא, החיזיון מטושטש ולא ברור, תתחילו לדמיין ולהכניס חיים וצבעים לתוך ההדמיה שיצרתם.

מי רוצה ישבן ובטן חטובים לקיץ? מי רוצה להשיג אותם באימון קצר, חכם ואפקטיבי, עם משקל הגוף ובכל מקום? אני שמחה לפנק אתכם באימון אתגר חדש ומפנק את שרירי הישבן, הרגליים, הירכיים והבטן מוזמנים לצפות בסרטון ובו אימון כיפי עם הסברים מלאים, מתאים לפני דרגות הקושי לכל רמות הכושר, ממתחילים, ביניים וועד למתקדמים. מומלץ לבצע את האימון כ-3-4 פעמים בשבוע. ניתן להוסיף לתכנית אימון הקיימת. גם אם אתם חדשים וגם אם יש לכם ניסיון, ממליצה ומזמינה אתכם להתייעץ איתי לגבי שילוב האימון בתכנית האימונים שלכם.

יוטיוב | אימון קצר ויעיל לחיטוב הישבן והבטן

צילום עמוד הבית: נמרוד סאונדרס


ג'ני קפלן | מאמנת כושר בשיטת טקפיט ואלופת ישראל בקטלבלס

לערוץ הכושר של ג'ני ביוטיוב




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג