תוצאות המנצחים במרוץ הלילה של ת"א 2017

למעלה מ-20 אלף רצים ורצות השתתפו הערב בחגיגת הריצה הענקית של תל אביב שחגגה עשור וצבעה את רחובותיה המרכזיים של תל אביב; גירמה אמרה ניצח בין הגברים, מרי אליאס ניצחה בין הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: ניר עמוס

מרוץ הלילה של תל אביב שהתקיים הערב (יום שלישי) חוגג עשור במזג אויר סתווי נעים, במסלול אורבני שעובר דרך אתרים היסטוריים בעיר ורחובות ראשיים. במרוץ השתתפו כ-20,000 רצים ורצות שיצאו לדרך בחמישה זינוקים מופרדים בהפרשים של רבע שעה האחד מהשני. זאת, על מנת לאפשר לכל אחד ואחת לרוץ בקצב אישי ללא הפרעה. גם השנה הכינוס והאקספו התקיימו בספורטק ושער הזינוק מוקם על גשר בר יהודה הסמוך. מסלול המרוץ שעבר ברחובות הראשיים של העיר כמו: דיזינגוף, שדרות בן ציון, ריינס, אבן גבירול, יצר חווית ריצה אורבנית המתאימה למספר רב של רצים. לאורך המסלול עמדו מעודדים רבים שהיוו חלק מחגיגת הריצה התל אביבית.

לתוצאה האישית שלכם מהמרוץ – לחצו כאן

לתמונות האישיות שלכם מהמרוץ באמצעות שוונג-תג לחצו כאן

מזג אוויר מצוין לריצה | צילום: צלמי שוונג

בהתאם לאווירת מרוץ הלילה, מסלול המרוץ באורך עשרה ק"מ עבר השנה לא רק ברחובותיה הראשיים של העיר אלא גם ובאתריה המרכזיים והתוססים של העיר תל אביב. המרוץ כלל מקצה מיוחד שהוקדש לעמותת עלם לנוער בסיכון. לאורך המסלול מוקמו במות מוזיקה עם DJ'S מובילים ותאורת לילה. האירוע נחתם בהפנינג בספורטק וכלל מרחבי מוסיקה, מתחמי VIP ודוכני מכירה של אופנה וספורט.

הזניק את המרוץ. רון חולדאי | צילום: גלעד קוולרצ'יק

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי: "מרוץ הלילה המתקיים מזה עשור הוא חגיגה אורבנית בלב לבה של העיר והוא דוגמה להצלחת הספורט העממי בתל-אביב-יפו. אני מאמין שכל אחד ואחת יכולים לאמץ אורח חיים פעיל ובריא ואני שמח שעירנו מציעה מגוון פעילויות ספורט לכולם ובכל גיל".

תוצאות מנצחים ~ גברים

1. גירמה אמרה בזמן של 31:03 דקות

2. תחלוויאני מלקה בזמן של 31:37 דקות

3. ימהרן יוסף בזמן של 32:30 דקות

תוצאות מנצחים ~ נשים

1. מרי אליאס בזמן של 37:08 דקות

2. אלה פינוס-ישרים בזמן של 39:27 דקות

3. אליזבת' פריטש בזמן של 41:30 דקות

צילום עמוד הבית: רונן טופלברג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג