8 רוכבים צעירים נבחרו לקבוצה העתודה של סייקלינג אקדמי

הקבוצה ערכה מבחנים ובחרה את רוכבי הדובר הבא, שיהוו עתודה לקבוצה הבכירה שתעלה להתחרות בדרג השני בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בצעד שנראה כהשקעה החשובה ביותר של קבוצת האופניים המקצוענית סייקלינג אקדמי בעתידה שלה ושל ספורט האופניים הישראלי בכלל, הודיעה היום (שני) רשמית על הקמתה של קבוצת עתודה מקצוענית שתתחרה ברחבי העולם עם שמונה רוכבים צעירים. הרוכבים הם: עומר גולדשטיין (19) כרמיאל. עידו בר (19) מחיפה, גיא ניב (22) מעצמון, איתמר איינהורן (19) מודיעין, גיא זסלר (21) מחיפה, אורי לאונציני (18) מחיפה, גיא לשם (19) עין השופט וים פוליאק (20) פרדס חנה.

86736-2

צילום: סייקלינג אקדמי

הקבוצה שתישא את השם "Cycling Academy development team" ערכה בשבועות האחרונים סדרת ראיונות ומבחנים ואיתרה את הרוכבים הישראלים מעל גיל 18 ועד 22 הטובים ביותר לפי הערכתה, הן בתחום מרוצי הכביש והן במרוצי אופני הרים. הרוכבים שנבחרו כבר החלו להתאמן בשורות הקבוצה הראשונה של סייקלינג אקדמי במהלך מחנה האימון הראשון שהיא עורכת בימים אלו לקראת עונתה הראשונה כקבוצת פרו קונטיננטל, הדרג השני בסבב המקצועני. סייקלינג תעניק לרוכבים בקבוצת העתודה שלה את כל התנאים מהם נהנים רוכבים מקצוענים, כולל צוות מקצועי מיומן שבראשו יעמוד אביעד יזרעאל, מאמן נבחרת ישראל באופני הרים אשר קיבל על עצמו את משימת הניהול של הקבוצה הצעירה.

%d7%91%d7%90%d7%a0%d7%a8-%d7%9e%d7%a9%d7%a7%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%a9%d7%95%d7%a4

לכל מותגי משקפי השמש לחצו כאן

יזרעאל, הוביל את הקמפיין האולימפי של נבחרת ישראל באופני הרים והביא את הנבחרת להשתתפות היסטורית של רוכב ישראלי במשחקים האולימפיים בריו עם רוכב ההרים שלומי חיימי. המנהל הספורטיבי הספרדי אוסקר גרייר, אשר משמש במקביל גם כמנהל ספורטיבי שני בקבוצת הפרו-קונטיננטל הבוגרת של אקדמי, יעבוד יחד עם יזרעאל וינהל את הקבוצה במרוצי הכביש.

86736-1

צילום: סייקלינג אקדמי

גריירו התמחה בעבודה כמנהל ספורטיבי בקבוצות ספרדיות מקצועניות מזה 20 שנה וקידם רוכבים ספרדים צעירים רבים לקדמת הבמה העולמית. ״יש כאן כישרונות מצויינים״, אמר גריירו שקיבל הזדמנות לראות את הצעירים הישראלים במחנה האימון שמתקיים ברחבי הארץ בימים האחרונים וכן במבחני מאמץ מיוחדים שנערכו להם. "הם רק זקוקים למעטפת אימון ותחרויות מקצועניות וזמן כדי להתפתח".

מנהל סייקלינג אקדמי רן מרגליות אמר שזו בדיוק הכוונה מאחורי הקמת הקבוצה החדשה: "זה חלק מהליך הצמיחה הטבעי של הקבוצה. ההחלטה לגדול לדרג הבכיר יצרה מיון קשוח אשר מחייב אותנו לייצר מסגרת מרוצים לדור הצעיר, במטרה לתת להם מסגרת אימונים ומירוצים שתכין אותם למעבר לדרגים המקצועניים בעתיד. יש לנו כבר שלושה ישראלים בקבוצה הבכירה שלנו אבל אין לאיש אשליות כי הם ניצבים בפני אתגר עצום כשנטיל אותם השנה לתוך מרוצים ברמה הגבוהה ביותר בעולם. לכן היה לנו חשוב לעזור לדור הבא של הרוכבים בישראל ולהכשיר אותם למקצוענות כדי שבבוא היום יוכלו להצטרף לקבוצה הכביש הבכירה שלנו או להפוך לרוכבי שטח מקצוענים בזכות עצמם".

למבחנים התקבלו רוכבים ישראלים צעירים מכל הקטגוריות למרות שאקדמי מתחרה במרוצי כביש בלבד. ״לקחנו את הכי טובים בעינינו. נקודה", אמר יזראעל. ארבעה מהרוכבים התמחו עד כה באופני הרים, אבל כולם התנסו גם במרוצי כביש ובעונה הבאה יתחרו גם במרוצים הגדולים בעולם מתחת לגיל 23 כמו הג׳ירו דה איטליה והפאריס רובה לצעירים, אבל גם במרוצי גביע העולם.

"אנחנו כבר מרגישים שאנחנו חלק מאקדמי", מוסיף ים פוליאק בן ה 20 מפרדס חנה, רוכב כביש שנבחר לקבוצת העתודה וכמו חבריו כבר רכב בימים האחרונים עם 16 הרוכבים הישראלים והבין-לאומיים הבכירים של סייקלינג אקדמי ברחבי הארץ. "זו זכות גדולה לרכוב איתם ולספוג מהם".

כל הרוכבים בקבוצה החדשה הם חברי נבחרות ישראל בקטגוריות שונות, זכו באליפויות הארץ לנוער הן בכביש והן בשטח וטופחו במועדונים המובילים בישראל. חלק מהם כבר בעלי ניסיון במרוצים. הבולט ביניהם הוא עומר גולדשטיין, בעונה הקודמת התחרה במדי סייקלינג אקדמי והראה יכולת טובה בטור של רואנדה.

"קיבלנו הזדמנות שרוכבים צעירים לפנינו מעולם לא זכו לקבל״, סיפר אורי לאונציני, רוכב הרים וחבר נבחרת ישראל. "אנחנו כולנו מאמינים שנוכל להגיע הכי רחוק שאפשר". הקבוצה הבכירה של אקדמי תעלה כאמור לדרג השני בעולם ותתחרה במרוצים ברמה הגבוהה ביותר מתוך תקווה לקבל זימון לג׳ירו ולטור דה פראנס כבר בשנים הבאות. לשם כך היא גייסה רוכבים בין לאומיים צעירים ומוכשרים מרחבי העולם והעמידה סגל בין לאומי איכותי של 16 רוכבים כולל חמישה אלופים לאומיים ממקסיקו, אסטוניה, נמיביה וישראל.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג