6 טיפים לספורטאים מתחילים מהטריאתלט האולימפי שחר שגיב

הצבת יעדים, שילוב ריצות שטח, בחירת נעליים נכונה והכי חשוב: ליהנות מהדרך - אלוף ישראל הטרי משתף בטיפים חשובים שהביאו אותו למשחקים האולימפיים, אך יכולים לסייע לכל ספורטאי וספורטאית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: ירדן עדי

שחר שגיב הוא הטריאתלט הטוב ביותר בישראל כיום. הוא הוכיח זאת היטב לאחר שהוכתר כאלוף ישראל ב-TRI כנרת במקצה הספרינט עלית, אשר היה האיכותי ביותר שראינו בשנים האחרונות וכלל במקצה לגברים את כל הטריאתלטים הבכירים הנכללים בנבחרת ישראל.

רגע אחרי הזכייה, ורגע לפני שהוא ממשיך במסע שלו לעבר המשחקים האולימפיים בפריז בהם ישאף לשפר את הישג השיא שקבע במשחקים בטוקיו עם המקום ה-20, עצר שגיב כדי לתת שישה טיפים לטריאתלטים מתחילים – טיפים שיכולים שימושיים לכל ספורטאית וספורטאי חובב או מקצוען:

1. לא לפחד להציב יעדים גבוהים: הצבת יעדים ומטרות היא הכרחית לדרך ונותנת משמעות גדולה יותר לעבודה הקשה שאתם עושים יום יום. גם אם זה נראה לכם רחוק כרגע – אל תפחדו להציב את הרף גבוה. רק אם תציבו אותו תוכלו להגיע אליו.

שחר שגיב | צילום: ירדן עדי

2. להקשיב לגוף: אתם הרופאים הכי טובים של עצמכם! להקשיב לגוף שלכם ולמה שהוא צריך זה הדבר הנכון, מסייע למניעת פציעות ולשמור על האש שבוערת בכם במהלך האימון, חשוב לזכור, לפעמים LESS IS MORE (וכמובן שזה לא מחליף טיפול מקצועי של רופא או פיזיותרפיסט במקרה הצורך).

3. חשוב מאוד לשלב ריצות לא רק על הכביש: האספלט הוא חומר מאוד קשיח, מה שגורם לגוף להתאמץ הרבה יותר כאשר הוא בולם את עצמו במהלך הריצה. חשוב לשלב באימונים שלכם ריצות במגוון משטחים כגון דשא ושטח, בכדי לשמור על בריאות הרגליים ובכך להפחית את הסיכוי לפציעות.

4. בחירת נעליים נכונה: בחירת נעליים לסגנון ריצה ולסוג הריצה שלכם היא הכרחית. גם בכדי שתוכלו להפיק את המירב מעצמכם ולממש את מלוא הפוטנציאל שלכם, וגם בכדי לשמור על הרגליים בריאות ללא פציעות. למזלי יש לי בנושא הזה שותפים נפלאים בדמות אסיקס, שעוזרים לי תמיד להיות עם הנעל הכי טובה ומתאימה לי. בימים אלו זו ה-+Metaspeed sky, שמתאימה בול לסגנון הריצה שלי עם צעדים ארוכים.

שחר שגיב | צילום: ירדן עדי

5. לא לפחד להתחרות: בכדי להביא לידי ביטוי את כל השעות והאימונים הקשים שעשיתם, תחרות לעיתים היא הביטוי הטוב ביותר לקצור את הפירות שלכם. אל תחששו מכך, לעיתים רק בעת תחרות תגלו את עצמכם ואת הנקודות החשובות ביותר שעליהם תרצו לעבוד בעתיד .

6. ליהנות מהדרך: בסופו של יום, הסיפוקים וההנאות היום יומיות באימונים, הם אלו שייגרמו לכם לרצות להמשיך ולהתמיד בדרך באורח חיים ספורטיבי.


הכתבה בשיתוף אסיקס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג