5 כללי ברזל לבחירת משקפי הספורט שלכם

רצים, רוכבים או עוסקים בפעילות גופנית שדורשת מכם לבלות זמן רב תחת השמש הישראלית הקופחת? חשוב שתדעו איך לבחור נכון את משקפי השמש שלכם ולשים לב לדגשים שיכולים להפוך כל אימון לנוח ויעיל הרבה יותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: באדיבות רודי פרוג'קט

עבור העוסקים בפעילות גופנית באופן קבוע, משקפי השמש יצאו כבר מזמן מתדמית האביזר הנוסף שצריך כדי להשלים את המראה הספורטיבי והפכו למוצר צריכה בסיסי עם יעילות מוכחת וטכנולוגיה מתקדמת. ככל שאותה טכנולוגיה התקדמה כך החלו החברות השונות בתחום לחשוב מחוץ לקופסה ולהעמיד לרשות הספורטאים שורה ארוכה של דגמים שעונים על צרכים בריאותיים ומקצועיים.

מטרתם של משקפי השמש בראש ובראשונה היא להגן על העיניים שלנו ולשמור מפני קרינה וסינוור מהשמש. במידה ויש לכם צורך גם במשקפי ראייה, מטרת המשקפיים היא לספק לכם את הפתרון המלא והנוח ביותר. אז למה צריך לשים לב כשבאים לבחור משקפיים לספורט שבו אתם עוסקים? הנה הכללים החשובים.

5 כללי ברזל לבחירת משקפי הספורט שלכם

1. נוחות: הנושא הראשון והחשוב ביותר שצריך לבדוק קשור לנוחות שלכם. משקפי שמש טובים צריכים להיות קלים על מנת שלא יכבידו במהלך השימוש, מאווררים לצורך הפחתה של הצטברות האדים, מתכווננים להבטחת התאמה מקסימלית למבנה הפנים ואחיזה מרבית במהלך השימוש. אם בכל קפיצה מעל סלע במהלך ריצה או בכל ירידה מהירה במסלול האופניים תצטרכו לסדר אותם מחדש, כנראה שהם לא בהכרח מתאימים לכם.

2. עמידות: משקפי שמש צריכים להיות עשויים מחומרים איכותיים, חזקים וגמישים אשר יספקו מענה בתנאי שימוש שונים ומגוונים. יאפשרו חווית שימוש אופטימלית ויאריכו את חיי המוצר.

3. בטיחות: חברות שמייצרות משקפי שמש נדרשות לעמוד בתקנים מחייבים שיבטיחו את איכות המוצר שלהן. שימו לב שאתם בוחרים במותג שעבר בהצלחה את כל הבדיקות, כדי שתוכלו לרכוב, לרוץ או לעסוק בכל ספורט אחר בידיעה שהם בטוחים לשימוש ומגינים על העיניים שלכם.

4. איכות הראייה: גם לעדשות ישנם תקנים, שכן עדשות שאינן נחשבות לאיכותיות עלולות ליצור עיוותים בראייה הגורמים לסחרחורות, איבוד שיווי המשקל וכאבי ראש.

חשוב לדעת מהי הסביבה בה נתאמן כדי להבין איזה סוג עדשות מתאים עבורנו, כל עדשה מגיעה עם פילטר המסנן את הגוונים בצורה שונה וסוגי ציפויים שונים. האם הן כהות או בהירות, מתכהות למעברים בין אור לצל או פולרייזד להפחתת השתקפויות וסנוורים.

5. שירות: היבט נוסף שמומלץ לוודא טרם הרכישה זהו השירות על המוצר. כדאי לבדוק האם ישנה אפשרות להחליף את חלקי הגומי במשקפיים המתבלים באופן טבעי כתוצאה משימוש יומיומי והאם ניתן להחליף את העדשות במידה ונשרטו או חלקי חילוף אחרים.

והנה עוד טיפ לשמירה על המשקפיים שלכם: דאגו לנקות את המשקפיים בסיום השימוש במים נקיים ומעט סבון וייבשו עם מטלית מיקרופייבר, בדיוק כמו שאתם עושים עם בגדי הספורט שלכם או כל ציוד אחר.

חשוב שתשתמשו במשקפיים עם מערכת אוורור Vent Controller | צילום: באדיבות רודי פרוג'קט

אחד המותגים המובילים בתחום משקפי הספורט המקצועי הוא Rudy Project. כל דגמי רודי פרוג'קט מתוכננים, מעוצבים ומיוצרים באיטליה תוך שימוש בחומרים המתקדמים והאיכותיים ביותר. כל דגם של משקפיים נוצר אחרי עיצוב ומחשבה וכל מסגרת פותחה במשך חודשים ונבחנה גם בידי ספורטאים כדי להתאים אותה למשתמש בצורה העמידה, הטובה והנוחה ביותר. המשקפיים מגינים מפני נזקי קרינת השמש UVA ו-UVB ועומדים בתקני הבטיחות והאיכות האופטית של אירופה, ארה"ב ואוסטרליה.

רודי פרוג'קט מציעה מבחר גדול של דגמים למגוון ענפי ספורט לכל דגם ניתן להתאים עדשות בהתאם לסוג הפעילות והעדפה אישית, ופתרונות אופטיים ייחודיים למשל קליפון פנימי, עדשות ישירות ואפילו עדשות שמש בי-פוקל. במגוון דגמים קיימת מערכת אוורור Vent Controller, לזרימת אוויר בין הפנים לבין עדשות המשקפיים. המערכת מורכבת מפתחים במסגרת ובעדשות המשקפיים, לשם הפחתה בהצטברות האדים ושיפור חדות הראייה.

פיצ'ר נוסף הייחודי לרודי פרוג'קט הוא ה-Custom Program, שירות המאפשר התאמה אישית על פי צרכי הלקוח והעדפותיו מבין עשרות דגמים, צבעים, סוגי עדשות וחלקים נוספים הניתנים להחלפה במשקפיים. החברה מחזיקה בארץ מלאי גדול של חלקים אלו והשירות ניתן לאורך כל חיי המוצר.



 

הכתבה בשיתוף רודי פרוג'קט



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

  • דימה ק. הגיב:

    גם המשקפיים הטובים ביותר הם שריטים ושבירים ואבידים. הגעתי למסקנה שעדיף לקנות בעליאקספרס ב10 שח ולהחליף לעתים תכופות

תגובות סגורות

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג