4 מדליות וקריטריונים למשחקים הפראלימפיים לנבחרת השחייה באיטליה

הישגים נהדרים לנבחרת ישראל בסבב העולמי, כשמארק מליאר, ורוניקה גירנקו, עמי דדאון ואיאד שלבי השיגו את הקריטריון לפריז, והשלושה האחרונים אף עלו על הפודיום. אריאל מליאר ויוליה גורדיצ'וק קבעו קריטריון לאליפות העולם, שיא ישראלי לרון וולפרט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איאד שלבי על הפודיום | צילום: באדיבות ההתאחדות לספורט נכים

שחייני נבחרת ישראל הפראלימפית סיימו אמש (ראשון) את תחרות הסבב העולמי באיטליה, התחרות הבינלאומית הראשונה ב-2023 עם שלל הישגים, קריטריונים למשחקים הפראלימפיים ולאליפות העולם וגם ארבע מדליות.

האלופים הפראלימפיים איאד שלבי ועמי דדאון עלו שניהם על הפודיום במשחה ל-150 מעורב אישי, כאשר שלבי זכה במדליית הכסף עם 4:55.62 דקות ודדאון במדליית הארד עם 2:35.23 דקות. יש לציין כי השניים אמנם לא מתחרים זה בזה בתחרויות הגדולות (אליפות אירופה, עולם ומשחקים פראלימפיים), אולם תחרויות מסוג זו נערכות בשיטת שקלול נקודות, שמאפשרת לשחיינים בדרגות מוגבלויות שונות להתחרות אחד מול השני.

שלבי הוסיף למאזנו מדליית ארד גב במשחה ל-50 גב, ו-ורוניקה גירנקו זכתה במדליית הכסף במשחה ל-150 מטר חופשי. מארק מליאר קבע שיא ישראלי ב-100 חופשי עם זמן מהיר במיוחד של 59.71 שניות והפך לשחיין הישראלי הראשון בקלאסים המוטוריים שירד אי פעם מגבול הדקה. כמו כן, מארק קבע שיא ישראלי ב-100 גב בזמן של 1:08.01 דקות וסיים במקום הרביעי. עוד בתחרות, יוליה גורדיצ׳וק במקצה העיקרי שלה 400 חופשי סיימה שמינית, רון וולפורט קבע שיא ישראלי ב-100 חזה.

מארק מליאר, ורוניקה גירנקו, עמי דדאון ואיאד שלבי השיגו כולם בתחרות הנוכחית קריטריוני A לאליפות העולם שתתקיים באוגוסט 2023 וכן קריטריונים אולימפים לפריז 2024 בכל המקצים בהם התחרו. אריאל מליאר ויוליה גורדיצ'וק גם הם השיגו קריטריונים לאליפות העולם. הובילו את המשלחת המאמנים יעקב בנינסון וגיא שחר בחודש מאי תצא הנבחרת לאליפות בברלין, שם יקבלו השחיינים שטרם השיגו קריטריון הזדמנות נוספת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג