16 מאיות משיא אירופי: איגור קרבקוב מסתער על השיאים ב"מאסטר פאסטר"

השחיין בן ה-65 קבע 1:09.93 דקות ב-100 מעורב אישי והיה קרוב במיוחד לשיא האירופי למאסטרס לקבוצת הגיל שלו שנקבע ב-2016. את התוצאה קבע במסגרת התחרות בגבעת חיים, שמהווה הכנה אחרונה לאליפות ישראל למאסטרס בבריכות קצרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איגור קרבקוב. מסתער על כל השיאים | צילום: פטריסיה בן עזרא, באדיבות איגוד השחייה

תחרות השחייה הראשונה של שנת 2023 למאסטרס נערכה בסוף השבוע האחרון בבריכת גבעת חיים בעמק חפר. מדובר בתחרות ליגה "מאסטר פאסטר", ומי שכבר נתן בה הצהרת כוונות הוא השחיין איגור קרבקוב, שקבע 1:09.93 דקות במחשה ל-100 מעורב אישי והתקרב עד כדי 16 מאיות מהשיא האירופי לגיל 69-65.

עם תחילת השנה, קרבקוב ממכבי שוהם עבר קבוצת גיל, והוא מוכן להסתער על כל השיאים בקבוצת הגיל החדשה, לאחר שעשה זאת גם בקבוצות הגיל הקודמות. כיום הוא מחזיק ב-24 שיאים ישראליים בבריכה ארוכה ו-28 בבריכה קצרה בכל הסגנונות השונים, והוא גם אלוף אירופה מ-2018. ביום שישי הוא היה רחוק רק 16 מאיות מהשיא האירופי שעומד מאז 2016 על 1:09.77 דקות ומוחזק על ידי אלכסנדר מילס הבריטי.

בתחרות, שמשמה ניתן להבין כי התמקדה במקצי הספרינט הקצרים, לקחו חלק כ-100 שחייניות ושחיינים בגילים השונים, תוצאות מלאות של התחרות ניתן למצוא בלחיצה על הקישור. תחרות זו מהווה הכנה אחרונה לאליפות ישראל למאסטרס בבריכות קצרות שתיערך ב-4-3 בפברואר במכון וינגייט, וצפויה לזמן מאות שחייניות ושחייני מאסטרס, כולל אולימפיים ושחייני נבחרות ישראל לשעבר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג