100 רוכבים כבר נרשמו לטור דה ישראל

עד כה למעלה מרבע מהרוכבים ב"טור דה ישראל" מגיעים מחו"ל. בין הנרשמים קבוצה של 10 רוכבי אופניים המגיעה מהולנד, אלופי נורבגיה ברכיבת שטח, שישה רוכבים ממישיגן שבארה"ב, שני רוכבים מגרמניה ועוד מספר רוכבים מאיטליה, בסה"כ עומד מספר הרוכבים מחו"ל על 26
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


עד כה למעלה מרבע מהרוכבים ב"טור דה ישראל" מגיעים מחו"ל. בין הנרשמים קבוצה של 10 רוכבי אופניים המגיעה מהולנד, אלופי נורבגיה ברכיבת שטח, שישה רוכבים ממישיגן שבארה"ב, שני רוכבים מגרמניה ועוד מספר רוכבים מאיטליה, בסה"כ עומד מספר הרוכבים מחו"ל על 26

מאת:מערכת שוונג


כמאה רוכבים כבר נרשמו 56 ימים לפני שה"טור דה ישראל" יוצא לדרך. מרוץ האופניים שיתחיל בנהריה, יעבור בחרמון, בנצרת, במצדה, מצפה רמון ויסתיים באילת. בין הנרשמים גם רוכבים מחו"ל: קבוצה של 10 רוכבי אופניים המגיעה מהולנד, אלופי נורבגיה ברכיבת שטח, שישה רוכבים ממישיגן שבארה"ב, שני רוכבים מגרמניה ועוד מספר רוכבים מאיטליה, בסה"כ עומד מספר הרוכבים מחו"ל על 26 והמספר צפוי לגדול לאור ההתעניינות הרבה.


לקראת הטור הישראלי הראשון / צילום: שי גיטרמן

רשת סקי ספורט מאיטליה אף מתכוונת להעביר דיווחים יומיים מהתחרות בעזרת כתב של הרשת שיקח חלק פעיל ברכיבה. כך יקרה גם עם זוג עיתונאים מגרמניה שיסקר את התחרות עבור אחד מאתרי האינטרנט הגרמניים תוך שהם ייעזרו בצילומים ממצלמות שיוצבו על הקסדות שלהם.

ה"טור דה ישראל" יוצר עניין רב בקרב רוכבי האופניים שכן פרט לעובדה שהוא מתקיים בישראל הוא מציע לרוכבים מאירופה הזדמנות להתחרות בתנאי מזג אוויר שלא קיימים בחודש מרץ ביבשת. גם בין הרוכבים הישראלים יש התעניינות רבה ונכון לרגע זה הבטיחו השתתפותם במרוץ אלוף ישראל במרוצי כביש, אביחי גרינברג, הרוכבים ניב ליבנר, רן מרגליות ועוד.

על המרוץ הצפוי
הטור ייצא לדרך ב-7 במרץ והוא יוזנק בנהריה. ביום הראשון ירכבו המתחרים עד למרגלות הר החרמון ובסך הכל 107 ק"מ. ביום השני ייצאו הרוכבים מכפר גלעדי וירכבו עד להר הקפיצה בנצרת (147 ק"מ) ביום השלישי יוזנק הטור מעפולה והרוכבים ידרימו עד לעין בוקק (193 ק"מ). ביום הרביעי ייצאו מעין בוקק שלחופי ים המלח וידרימו עד מצפה רמון כבשדרך יעברו גם בירוחם (137 ק"מ) וביום החמישי ייצאו ממצפה רמון ויסיימו את המרוץ באילת (163 ק"מ).בסה"כ יעברו הרוכבים 747 ק"מ, 11 ק"מ יהיו בעליות.

המשתתפים בתחרות יתחרו בזוגות לפי קטגוריות גיל ומין, כאשר זמנו של הרוכב השני בזוג הוא זה שנחשב לצורך הדירוג. סך הפרסים בטור דה ישראל עומד על 40 אלף דולרים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג