תחרות נורקו סקיני – ברחובות ת"א

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

תמונות באדיבות:טל זהר

בשלשה ביוני, לצד היום האחרון של יריד האוכל השנתי, אליו צבאו גם השנה רבבות ישראלים רעבים, התקיים לראשונה אירוע רכיבת אקסטרים על המדרכה, בלב תל אביב.
להפתעת (או שלא) המארגנים, הגיעו מאות אנשים לאירוע, שתפקד גם כאירוע יחצני
לחנות סקוט יו.אס.אי החדשה שנפתחה בקצה רח' החשמונאים בת"א
גולת הכותרת של הארוע היתה תחרות הסקיני



אירוע אקסטרים בלב ת"א

אז מהו אותו סקיני?

SKINNY הוא סוג גשר המפורסם בעיקר בבריטיש קולומביה בקנדה באזור ה- NORTH SHORE- אזור מדהים ביופיו עם יערות-עד בו נבנו מערכות שלמות של גשרים ונדנדות. ומכיוון שלא כל יום אנו יכולים "לקפוץ" לבריטיש קולומביה לרכיבה, החליטו כמה אנשים טובים בארץ שמה שטוב לקנדים, טוב גם לנו ואט-אט "צמחו" להם גשרים גם בארץ – במרכז מירב, בכרמי יוסף וכן…גם ברחוב החשמונאים בתל אביב.

הגשר שנבנה באורך 30 מטר כלל אלמנטים טכניים שדרשו יכולת איזון מרבית של הרוכבים כך שמעטים הצליחו "לנקות" אותו. ("לנקות" הוא מונח בפרירייד המתייחס לרכיבה על הגשר עד סופו).



מלכת הפרי-רייד בישראל – אלונה לאוב-גלבוע

התחרות
בתחרות השתתפו 31 רוכבים (ורוכבת אחת – אלונה לאוב-גלבוע – מלכת הפרי-רייד של ישראל) בגילאים שונים. צעיר הרוכבים היה דניאל שיחור בן ה-12, גוגב עולה בשמי הפרירייד שאף בנה בחצר ביתו מערכת גשרונים אתגרית.

מנצח התחרות הוא מי שהצליח "לנקות" את הגשר (ללא מדידת זמנים).



מנצח התחרות – בן קדמי

הגשר כלל ארבעה סוגים של אלמנטים טכניים בדרגת קושי עולה: נדנדה, WHOOPS, שינוי רוחב הגשר לצר יותר והאלמנט הטכני הקשה ביותר לביצוע היה ה-A-FRAME. זהו אלמנט לא מוכר בארץ אשר נבנה לראשונה כאן כחלק מגשר ומכיוון שהתאפשרו 2 ראנים בלבד לחימום, רק רוכבים בעלי יכולת איזון גבוהה ביותר וניסיון רב ברכיבה על גשרים הצליחו לעבור אלמנט קשה זה.

בתחרות עצמה כל רוכב ביצע 2 "ראנים" כשמהם עלו לשלב הגמר 7 הרוכבים אשר כללו את אלה שהצליחו "לנקות" את הגשר ואת אלה שהגיעו עד המיקום הרחוק ביותר בגשר. לשלב הגמר עלו הרוכבים הבאים: בן קדמי, דן דורון, מאור בבלי, שלומי תחיימי, סלבה תאחיון, מיקי כהן ונמרוד חמו.

המתח עלה בקרב הצופים בקהל כשבסבב הגמר שונה מבנה הגשר ורמתו הטכנית הפכה לקשה יותר על ידי הורדת שלבים מהגשר ושינוי חלק מהגשר לצר יותר.



על הפודיום – קדמי, דורון, בבלי

בסבב הגמר הצליח רק רוכב אחד "לנקות" את הגשר לאחר שינוי מבנה הגשר והוא זוכה הסקיני הראשון בארץ: בן קדמי. למקום השני הגיע דן דורון ולמקום השלישי הגיע מאור בבלי.


תמונות נוספות מהארוע



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג