תחרות מלך הים של ברזיל

התחרות הגדולה ביותר של סוף שנת 2009 במים פתוחים היא תחרות מלך הים של ברזיל. את ישראל ייצג השחיין המוכשר, דניאל קציר, אשר קבע את הקריטריון לאולימפידת בייג’ין, כעת הוא ינסה להביא לישראל הישג חדש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


התחרות הגדולה ביותר של סוף שנת 2009 במים פתוחים היא תחרות מלך הים של ברזיל. את ישראל ייצג השחיין המוכשר, דניאל קציר, אשר קבע את הקריטריון לאולימפידת בייג'ין, כעת הוא ינסה להביא לישראל הישג חדש

מאת:מערכת שוונג


בתחרות מלך הים של ברזיל מתחרים חמשת השחיינים הכי טובים של ברזיל מול חמישה שחיינים בצמרת העולמית מחמשת היבשות. התחרות תועבר ברשת טלויזיה הכי גדולה בברזיל בשידור חי ותערך בחוף קופקבנה בריו דה ז'נירו בדיוק באותו המקום שבו יערכו המשחקים האולימפיים בשנת 2016. גם לפני התחרות אמור להיות סיקור טלוויזיוני גדול, ראיונות עם השחינים ומסיבת עיתונאים.

הנציגים הבולטים בתחרות:
לואיס לימה מברזיל
, שייצג את ברזיל בשתי אולימפאדות כאשר שיאיו בבריכה ארוכה עומדים על 3.50 דקות ב- 400 מטרים, ו- 15:15 דקות ב- 1500 מטרים. איוון לופז ממכסיקו, השחיין המכסיקני הטוב כיום בצמרת העולמית בשנים האחרונות, פיספס את האולימפיאדה ב- 0.1 השנייה, זכה במספר גדול של מדליות בסבב העולמי בשנים האחרונות, כולל זהב.

את אוסטרליה ייצג טרנס גרימסלי, מקום שני בתחרות המייל המפורסמת בארה"ב הכוללת את השחיינים הטובים בעולם שבה המנצח זוכה בפרס כספי של 10,000 דולר, הוא ניצח בחצי דקה את אלוף העולם הרוסי של 2007/08 ב- 10 ק"מ מים פתוחים, את האלוף האולימפי אוסמה מלולי התוניסאי בדקה וחצי, וסיים במקום ה- 8 באליפות העולם האחרונה למרחק 10 ק"מ.

אלכסנדר סטודינסקי מגרמניה, המדורג 3 בעולם לשנת 2009 במרחקים הארוכים במים פתוחים, היה מקום 4 בעולם בעברו ב- 25 ק"מ, ניצח תחרויות רבות בסבב גביע עולמי כולל שתיים ב- 2009. מדרום אפריקה יגיע השחיין, צ'אד הו, ששחה באולמפיאדת בייג'ין למרחק 10 ק"מ וההישג המשמעותי שלו הוא מדליית ארד באליפות העולם ברומא 2009 ל- 5 ק"מ.

את ישראל ייצג השחיין המוכשר, דניאל קציר, אשר קבע את הקריטריון לאולימפידת בייג'ין, אולם לא נשלח בסופו, כעת הוא ינסה להביא לישראל הישג חדש.

המשתתפים הוזמנו על ידי מארגיני התחרות מברזיל שקיבלו כרטיסי טיסה הלוך ושוב וכלכלה מלאה בזמן שהותם בברזיל, בנוסף כל אחד מהמתחרים מקבל חליפת שחייה של ספידו איתה הוא יצטרך לשחות בתחרות.

התחרות עצמה תהיה מורכבת מ- 5 סיבובים של 2 ק"מ, כאשר אחרי כל סיבוב יש יציאה מהמים בשביל הקהל ומיליוני הצופים שאמורים לצפות בשידור חי. יום לפני התחרות השחיינים יתחרו ב- 400 מטרים כאשר הראשון יזנק יום למחרת כמה שניות לפני השני, וכך הלאה. תחרות יתחרו כ- 2000 שחיינים בסיבוב אחד של 2 ק"מ. דניאל קציר יהיה למעשה הספורטאי הישראלי הראשון שיתחרה כבר עכשיו במתקן האולימפי של 2016. התחרות תועבר בשידור חי באנגלית, על ידי מאמן נבחרת ארה"ב לשעבר.
 
אתר התחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג